پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:45:46 - شنبه 23 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم ترحیم درگذشت والده مکرمه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع کرمان
مراسم ترحیم درگذشت والده مکرمه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،عصرجمعه در مسجد جامع کرمان برگزار شد. به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از “بوتیا”: بعد از ظهر امروز آیین ترحیم حاجیه فاطمه سلیمانی مادر صبور و فداکار سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور مقامات کشوری و لشکری […]

مراسم ترحیم درگذشت والده مکرمه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،عصرجمعه در مسجد جامع کرمان برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از “بوتیا”: بعد از ظهر امروز آیین ترحیم حاجیه فاطمه سلیمانی مادر صبور و فداکار سرلشکر قاسم سلیمانی با حضور مقامات کشوری و لشکری و مردم کرمان باشکوه هرچه تمام در محل مسجد جامع کرمان برگزار شد تا این سوگواری برای مادری که در صبوری نشان از حضرت زینب (س) داشت در ذهن‌ها ماندگار شود.

بعد از ظهر امروز هم مسجد جامع کرمان میزبان جمع بسیاری از مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی، روحانیون، سیاستمداران و مردم کرمان بود که برای ابراز همدردی با سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی آمده بودند.

صبح امروز پیامکی از سامانه استانداری کرمان ارسال شد که حاوی پیامی از سوی سرلشکر سلیمانی برای مردم و مسئولان بود و وی در این پیام با قدردانی از الطاف تسلی‌بخش همگان درخواست کرده بود که افراد از آوردن تاج گل و یا نصب پلاکارد خودداری کنند و البته این پیامی بود که فقط از افرادی همچون حاج قاسم انتظار آن می‌رفت.

هرچند که پیام سرلشکر سلیمانی بسیار واضح و صریح بود، اما انگار به دست برخی‌ها نرسیده بود و مسجد جامع کرمان مملو از تاج‌های بزرگ گل و پلاکاردهایی برای عرض تسلیت بود.

آیین ترحیم بانو حاجیه فاطمه سلیمانی با تلاوت آیات قرآن توسط قاریان برجسته استان کرمان آغاز شد و حاج قاسم در این آیین با چهره و قلبی اندوهگین، اما همچون همیشه متین و استوار در حالی که لباس سیاه به تن کرده بود به گرمی از میهمانان خود استقبال می‌کرد.

در این مراسم که فرماندهان نیروی زمینی؛ هوایی؛ دریایی سپاه پاسداران؛ فرزند آیت الله حکیم؛امام جمعه؛ استاندار و مقامات نظامی و انتظامی استان کرمان و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند؛ مداحان اهل بیت(ع) حاج محمود کریمی و حاج صادق آهنگران به تعزیه خوانی پرداختند.

همچنین مراسم ترحیم حاجیه فاطمه سلیمانی فردا شنبه ۲۳ شهریور ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مراسمی در حسینیه ثارالله تهران برپا می‌شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب