پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:36:10 - یکشنبه 22 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری۷ شکارچی متخلف در رابر
به گزارش ” صبح رابر” محمد منظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: ماموران گارد حفاظت محیط زیست شهرستان رابر طی یک ماموریت از منطقه شکار ممنوع انجرک موفق شدند، هفت شکارچی متخلف را دستگیر کنند که اقدام به صید پنج قطعه پرنده گونیال، سه قطعه کبک وحشی و یک قلاده […]

به گزارش ” صبح رابر” محمد منظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: ماموران گارد حفاظت محیط زیست شهرستان رابر طی یک ماموریت از منطقه شکار ممنوع انجرک موفق شدند، هفت شکارچی متخلف را دستگیر کنند که اقدام به صید پنج قطعه پرنده گونیال، سه قطعه کبک وحشی و یک قلاده خرگوش کرده بودند.

وی افزود: پرندگان صید شده، سلاح‌ها و بیش از ۵۰ فشنگ مربوطه از این شکارچیان متخلف ضبط شد و هر هفت متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان رابر بیان داشت: در حال حاضر جریمه قابل پرداخت برای ضرر و زیان وارده به محیط زیست از بابت شکار هر قطعه کبک وحشی معادل ۶۰۰ هزار ریال و خرگوش ۲ میلیون ریال تعیین شده است.

منظری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صید شکار با شماره تلفن ۴۵۲۲۸۶۷ اداره محیط زیست شهرستان رابر تماس برقرار کنند.

منبع: فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب