پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:03:43 - سه شنبه 22 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۲ بهمن ،نمایانگر پوچی گزینه های روی میز آمریکا بود
به گزارش ” صبح رابر “در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان رابر بار دیگر  با حضور بی نظیرخود حماسه عظیم دیگری را  خلق کرده اند و بار دیگر  پیام امام و شهدا را زنده کردند اجتماع مردم از همین دقایق آغازین به هم فشرده و پر ازدحام است و اقشار مختلف مردم […]

به گزارش ” صبح رابر “در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان رابر بار دیگر  با حضور بی نظیرخود حماسه عظیم دیگری را  خلق کرده اند و بار دیگر  پیام امام و شهدا را زنده کردند اجتماع مردم از همین دقایق آغازین به هم فشرده و پر ازدحام است و اقشار مختلف مردم از کودک، جوان و پیر حضور ی گسترده داشتند.

حضور غرورآفرین مردم شهرستان رابر در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ،با مشت های گره کرده  از بلوار شهرداری تا حسینیه جامع  پاسخ قاطع به یاوه گویی های استکبار دادند.

پرچم‌های که بر سر راهپیمایان و نیز بادبادک‌های که  در دست کودکان که در آن شعارهای انقلابی نقش بسته است در کنار آدمک‌های شیطان بزرگ در دست جوانان از جمله جلوه‌های این راهپیمایی بود.

مردم  همیشه در صحنه شهرستان رابر،برای نشان دادن عزت میهن اسلامی حضورچشم‌گیری داشتند این بار نیز با شرکت در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه حماسه دیگری را رقم زدند؛ بر این اساس از چند نفر  شرکت کنندگان سوالاتی پرسیده شد تا گوشه‌ای از این حضور را به گوش جهانیان برسانند.

تاج الدینی یکی از فرهنگیان شهرستان رابر علت حضور خود را اینگونه بیان کرد: یک وظیفه شرعی و دینی است و به پیروی ازامام و  شهدا  چون  وصیت هر شهید است که در حفظ انقلاب کوشا باشیم و یکی از راههای حفظ انقلاب همین نماد حضور در صحنه و شرکت در راهپیمایی امروز است تا مشت محکمی به دهان اسرائیل و آمریکا و یاوه گویان باشد .

وی افزود : گزینه روی میز ما، حماسه حضور در صحنه و وحدت ملی است.۲۲ بهمن روز ولادت تازه انقلاب است

 تاج الدینی علت دشمنی آمریکا با ایران را اینگونه اظهار داشت : منافع آمریکا به خطر افتاده و چون آمریکا می دانند با وجود ایران، اسرائیل به خطر می افتد

 وی تصریح کرد : من از سال ۵۹ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشتم و همین مسیر را می آمدیم یادم هست آن زمان ماه محرم بود و امام خمینی فرمودند : این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ، و زیباترین چیز در این روز حضور مردم است که به هر ایرانی   احساس غرور و شرف و قدرت می دهد.

نوجوان ۱۳ ساله و دوستانش علت حضور خود شان رااینگونه بیان کردند : برای دفاع از وطنم در راهپیمایی  امروز شرکت کردم ، گزینه روی میز ما همان مرگ بر آمریکاست .

وی افزود : ۱۰ سال است درراهپیمایی  ۲۲ بهمن ماه شرکت کردم تا بگویم انقلاب ما هنوز زنده است و ما هیچ وقت دست از امام و انقلابمان بر نمی داریم .

خواجه حسنی علت حضورش را اینگونه بیان کرد :به امر رهبر و پیروی از خط رهبری که نشان دهم  تا پای جان  برای دفاع ازاین انقلاب ورهبر ایستاده ام و دست از تلاش بر نمی دارم .

وی خاطر نشان کرد : گزینه روی میز ما همان مرگ بر آمریکاست ، هر سال از اول انقلاب تا به امروز همیشه حضور داشتم .یادم هست زمانی که دانش آموز بودم می بایست از کرمان به رابر بیایم آنموقع تلویزیون در رابر نبود من شنیده بودم امام امروز می آید ، نیامدم و در کرمان ماندم تا آمدن رهبر را از تلویزیون ببینم .

خواجه حسنی گفت :۲۲ بهمن و دهه فجر برای ما، روز بازیابی خاطره انقلاب است

درتاج  علت حضورش را اینگونه بیان کرد : یک وظیفه است و آمدم  بگویم ،آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، ما همیشه پشت مقام معظم رهبری و انقلاب ایستاده ایم وبه کوری چشم دشمنان اسلامی  این انقلاب را حفظ می کنیم .

وی خاطر نشان کرد: شیرین ترین خاطرام اینکه  هر ساله با  حضورپر شور خود به همراه دانش آموزان در صحنه می باشد.

در ادامه گفت : ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با انقلاب و امام و اسلام است

نگینی علت حضور خود به همراه فرزندش اینگونه بیان کرد : وظیفه شرعی و دینی هر  ایرانیست که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند.

وی افزود: گزینه های روی میزما ،ایمان ،وحدت ، استقامت ،  حضور در صحنه می باشد.

نگینی گفت : حضور مردم برای  هر ایرانی نشاندهنده  قدرت  است ،

 وی علت دشمن آمریکا با ایران را اقتدار ملت ایران دانست گفت : کشور ایران ابر قدرت است وآمریکا می خواهد برملت ایران تسلط پیدا کند و چون نمی تواند مثل کشورهای دیگر به ایران مسلط شود .گزینه های روی میز دارد که امروز از ترس حضور مردم گزینه هایش زیر میز رفته ، کشور ایران روی پای خود ایستاده است و متکی نیست، امروز جشن ۳۶ سالگی پیروزی انقلاب است تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

ارجمند ورزشکار و کلاس اول راهنمایی گفت : آمده ام مشت محکمی تو دهن آمریکا و اسرائیل جنایتکار بزنم و بگویم مرگ بر آمریکا.

رفعتی علت حضورش را اینگونه بیان کرد: برای اینکه به آمریکا ثابت کنیم ما همیشه در صحنه ایم ما مردم ایران مملکتمان را هیچ وقت به هیچ غریبه ای  نمی فروشیم .

وی افزود حضور حماسی تک تک  مردم سیلی محکمی  به آمریکا و اسرائیل است و با حضورم  به رهبرم و امام زمانم (عج) لبیک بگویم و قلب رهبر و شهدا و امام زمانم را شاد کنم .

رفعتی علت دشمنی آمریکا با ایران را اینگونه بیان کرد : آمریکا یک شیطان است چون نمی تواند به کشور ایران مثل افغانستان و عراق تسلط پیدا کند و منافع خودش و اسرائیل را در خطر می بیند .

کارمند شهرداری  گفت : شکست دشمن علت حضورم می باشد وروح شهیدان انقلاب ، امام راحل ، مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) را شاد  کنم و در شادی مردم وجشن  پیروزی انقلاب اسلامی سهیم باشم.

زن ۵۴ ساله علت حضورش را اینگونه بیان می کند : به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویم و یادآور دلاورمردی ها شهدا و امام راحل باشم و بگویم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

وی افزود گزینه روی میز ما ا اتحاد و همبستگی و اقتدارو ایستادگی ملت ایران است.

در ادامه گفت : علت دشمنی آمریکا ترس از پیشرفت  کشور ایران از انرژی هسته ای ،از پشرفت های علمی ، ازفناوری نانو،ازموشک های فضایی، چون ایران قدرتمند شناخته شده است از   کشور ایران می ترسد . و با تفرقه انداختن و جداشدن ملت از ولایت می خواهد مردم را گمراه کند ولی ملت ایران  با بصیرت تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند .

معلم قنات ملک می گوید : ۲۲ بهمن، روز یادآور رشادت های امام و شهدا و بیرون کردن غول بی شاخ و بی دم  به نام شاه  وروزیست که  به جای سلطه استکبار ،نظام  مقدس جمهوری اسلامی را برپا کردند.

شمس الدینی گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن گزینه  روی میز ملت ایران اسلامیست .

وی افزود : در اوایل انقلاب وسیله نقلیه خیلی کم بود ، آن زمان دانش آموز بودم برای شرکت در راهپیمایی همه ما من و دوستانم از روستایمان تا رابر بر بالای مزدا می نشستیم  و تا رابر شعار مرگ برآمریکا ، و شعار تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست را سر می دادیم .و بعد از راهپیمایی  چون ماشین نبود پیاده همراه دوستانم بر می گشتیم.

خواهر شهید عباس آقاملایی علت حضورش را اینگونه بیان کرد : همیشه پایبند  و پشتیبان انقلاب هستم و برای اینکه دشمنان ایران اسلامی مأیوس کنم و راه شهیدان را ادامه دهیم و کشتی هدایت اسلام باشم .

خواهر شهید گفت شهید عباس آقاملایی در شب ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات فاو شهید شد .وافتخار می کنم یک ایرانیم هر ساله از سال ۵۷ تا امروز برای سربلندی و حفظ انقلاب اسلامی ،همیشه  حضور داشتم .

وی افزود: مادر شهید ۹۰سال دارد و به علت کهولت سن نتوانست شرکت کند از من خواست استوار تر از همیشه با حضور خود مشت محکی تو دهن آمریکا بزنم تا نتواند به اسلام ضربه بزند .

خواهر شهید اظهار داشت :در آن زمان عباس مأمور مسجد جامع کرمان بود و جون انقلابی بود موتور او را آتش زدند .الان یک کتابخانه ای از شهید در  ننیز سفلی دارد.

وی افزود گزینه روی میز ما نابودی دشمنان اسلام و باحضور خود دشمن را هر روز از روز های قبل ناتوانتر  و بهش بگوییم امروز همه گزینه های ما آمدند تا گزینه های آمریکا و دشمنان جنایتکار و صهیونیست را پوچ قلمداد کنند.

 خواهر شهید گفت : ۲۲ بهمن؛ سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی است .

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب