پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:40:54 - شنبه 26 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت الاسلام مرتضی جعفری :مسئولین باید در مقابل دشمن صریح باشید
حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت :مسئولین  باید در مقابل دشمن صریح باشید، امروز شرون ، جان کری و اوباما علیه نظام ما حرف می زنند و می گویند به ملت ایران اعتماد نداریم ما هم باید با صدای رسا بگوییم اعتماد به شما نداریم، همانطورنه  از تهدید و نه از تحریم  باید بترسد باید  با […]

حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت :مسئولین  باید در مقابل دشمن صریح باشید، امروز شرون ، جان کری و اوباما علیه نظام ما حرف می زنند و می گویند به ملت ایران اعتماد نداریم ما هم باید با صدای رسا بگوییم اعتماد به شما نداریم، همانطورنه  از تهدید و نه از تحریم  باید بترسد باید  با صدای بلند بگوییم شما کسی نیستید نباید کوتاه بیاییم ، اگر ما به اندازه سر سوزنی کوتاهی کنیم باید جواب شهداء را بدهیم .

به گزارش ” صبح رابر” حجت الاسلام جعفری  امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت :امام سجاد(ع) می فرمایند : نه برای قریشی  و نه برای عرب، شرافتی جز تواضع نیست .تواضع و فروتنی بالاترین شرافت برای انسانهاست . و بعد فرمودند : هیچ چیز هم بالاتر از تقوا نیست ، کرامتی، بزرگی ، آقایی  جز تقوا نیست، همه اعمال باید با نیت باشد ، هیچ عملی بدون نیت پذیرفته نمی شود ، عبادت ها باید به همراه بصیرت باشد ، هیچ عبادتی بدون بصیرت پذیرفته نمی شود  . اگر می خواهیم در دنیا و در آخرت سعادت مند بشویم با رعایت تقوا ، با عبادت به همراه بصیرت، خیلی ها بودند اهل نماز  بودند اما ماندند ، تاریخ برای همه عبرت است .

وی افزود امام سجاد(ع)می فرمایند: مبحوسترین  افراد کسانی هستند که به سیره امام اقتدا کند اما از کردار آن امام پیروی نکند ، خیلی ها شعار اطاعت از مقام معظم رهبری می دهند اما در عمل پشت سر مقام معظم رهبری حرکت نمی کند گروهی که  دو رو و دو چهره است، جزء مبحوسترین افراد جامعه هستند .

خطیب نماز جمعه رابر اضافه کرد : از امیرالمومنین در نهج البلاغه روایت شده : شرافت و بزرگی در نزد خدای تبارک و تعالی به نیکوکاریست ،  نه به خوب حرف زدن  ، بعضی ها گفتارشان خوب است اما در عمل می ماند ،این ها متقین نیستند، باید گفتار و عمل ما مطابق با خواص امام معصوم باشد امروز در عصر غیبت  امام زمان (عج) در گفتار و عمل باید مطیع ولی امرمسلمین باشیم باید از ولی فقیه اطاعت و  پیروی کنیم، اگر از ولی فقیه امروز پیروی کردیم یقین داشته باشیم جزء پرهیز گاران هستیم .افراد با تقوا کسانی هستند فضایل دارند، گفتارشان با راستی و صداقت تؤام است . حرف بیهوده نمی زنندراستگو هستند ، راه رفتن به همراه تواضع است از خودبینی و غرورو تکبر  انسان باید دور باشد .

وی افزود:آنهایی  که مسئول هستند خودش را باید خادم مردم ببیند و نه  با ریاست آقایی کند .آنهایی که مسئولیت پیدا می کند باید خودش را در خدمت ملت بداند، انسان باید ضعف را از خودش دور کند، چشم را در برابر حرام ببندد.و هوش خودش را وقف دانشی بکند که برایش سودمند است ، گوشی که شنوای  به همراه علم با بصیرت باشد این تقوای الهی است . انسانی که  اهل عبادت باشد همه باید عابد ، عالم و بصیر باشد که بتواند خودش رانجات بدهد، خیلی ها اهل علم بودند اما بصیر نبودند ، موضع گیری ، تقوا،  عبادت ، چشم ،شنوایی که به همراه بصیرت باشد انسان را نجات می دهد   ، انسان را از آلودگی دور می کند و بکوشید اهل تقوا باشید ، یکی از مصادیق تقوا، اطاعت از ولی امر مسلمین است .امروز اطاعت از ولی امر مسلمین انسان را نجات می دهد .

در خطبه دوم  امام جمعه رابر با قدردانی از مردم ولایتمدار رابر  که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند گفت:امروز مردم برای پیروزی خودشان پا فشاری می کند ما سراغ نداریم انقلاب بیش از ۳۰سال برای پیروزی خودشان و شکست طاغوت جشن بگیرند .مردمی که با نشاط و خروشان حماسه سیاسی و اقتدار ملی ، استحکام و اقتدار خودشان  را به جهانیان نشان دادند ،بعد از ۳۵ سال ما هنوز همان مردم سال ۵۷ هستیم با شعار خودشان پشتیبانی از ولی فقیه نشان دادند، مردم در شهرهای بزرگ و کوچک و در روستاها از  همه اقشار  آمدند .و اعلان و برائت و بیزاری از فتنه گر  ها کردند.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته این مردم بودند اما شما نبودید ۲۲ بهمن عوض نشده امسال اقتدار مردم بیشتر بود سالهای گذشته مردم بودندو اعلان برائت و بیزاری از هر نوع فتنه گری کردند. مردم حرف های خودشان  را روی پلاکادر ها نوشته بودندو در مسائل هسته ای مردم آمده اند اعلان کنند ما کوتاه نمی آییم انرژی هسته ای حق مسلم ماست ملت  باید با شفافیت از حق مسلم شان دفاع کنند همان طور مقام معظم رهبری فرمودند ما نباید فریب لبخند دشمن را بخوریم این دیوار بی اعتمادی بین آمریکا هستند الان دولت باید کاری برای ملتی که همیشه در صحنه هستند انجام بدهد و نسبت به مسائل اقتصادی باید تدبیر ما بیشتر باشد باید انسان با تدبیر بهتر و نگاه به نیرو های درون کار کرد .

جعفری خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری فرمودند : با برداشتن تحریم مشکلات داخلی حل نمی شود ، باید نگاه به درون باشد ، ملت ما در زمانی که در تحریم بود سربلند  بیرون آمدند زمانی که در تحریم بودیم ملت ما در خیلی از مسائل مثل علم پیشرفت کردیم .ما آنچه که می گوییم باید  کردار و اعمال مان همانگونه باشد .

حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت : مسئولین باید در مقابل دشمن صریح باشید، امروز شرون ، جان کری و اوباما علیه نظام ما حرف می زنند و می گویند به ملت ایران اعتماد نداریم ما هم باید با صدای رسا بگوییم اعتماد به شما نداریم، همانطور نه  از تهدید و نه از تحریم  باید بترسد باید  با صدای بلند بگوییم شما کسی نیستید نباید کوتاه بیاییم ، اگر ما به اندازه سر سوزنی کوتاهی کنیم باید جواب شهداء را بدهیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب