پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:17:36 - یکشنبه 4 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طبیعت زیبای چشمه عروس شهرستان رابر در فصل بهار
به گزارش ” صبح رابر” شهرستان رابر با قدمت تاریخی ، سرشار از جاذبه هایی است که آن را همچون نگینی در پهنه گیتی ، متمایز ساخته است. این شهرستان سرشار از دیدنی های طبیعی ، باستانی ، تاریخی ، زیارتی و تفریحی که به لطف یزدان پاک  همیشه سرفراز و جایگاه بالایی دارد. به […]

به گزارش ” صبح رابرشهرستان رابر با قدمت تاریخی ، سرشار از جاذبه هایی است که آن را همچون نگینی در پهنه گیتی ، متمایز ساخته است.

این شهرستان سرشار از دیدنی های طبیعی ، باستانی ، تاریخی ، زیارتی و تفریحی که به لطف یزدان پاک  همیشه سرفراز و جایگاه بالایی دارد.

به راستی که قدرت لایتناهی خداوند را می توان در پایه کوهی بزرگ در قالب چشمه ای پرآب مشاهده کرد. که هر تازه واردی را انگشت به دهان از این نعمت خداوند شاکر می نماید.

جذابیت و زیبایی چشمه عروس باعث شده است که در فصل های بهار و تابستان افراد زیادی از شهرهای دور و نزدیک  برای گشت وگذار به این منطقه می آیند.چشمه عروس نام رودی است در سه کیلومتری شهرستان رابر واقع  شده  است ، این رود به طول ۸۷ کیلومتر سومین رود بلند کرمان بعد از هلیل‌رود و رود ملنتی است. این رود پس از آبیاری مزرعه‌های رابر به هلیل رود می‌پیوندد و به سد جیرفت می‌ریزد. هلیل رود و چشمه عروس باهم به هامون جازموریان می‌ریزند.

و از جمله  مناطق  دیدنی و تفریحی  این شهرستان که دربر گیرنده باغ های میوه ، سپیدار، چنار و بسیار دیگری از درختان وحشی می باشد . جریان آب رودخانه و جوشش چشمه سارها بر زیبایی این منطقه افزوده است . همچنین چنار تاریخی و تنومند چشمه عروس نیز دیدنی و به یاد ماندنی است .

تصاویرطبیعت زیبای چشمه عروس در فصل بهار شهرستان رابر

 

 

  1. محمدحسن تاجپور   اسفند ۶, ۱۳۹۲  

    خیلی متاسف شدم از دیدن تصاویر بی کیفیتی که در سایتتان قرار دادید. کاملا مشخص است توسط افراد مبتدی و نا آشنا به عکاسی گرفته شده اند . نوشتن اسم سایت با آن تیتر درشت زشتی انها را چندین برابر کرده است .
    فراموش نکنید این تصاویر سالهای سال در اینترنت خواهند ماند و هرکس با جست و جوی نام چشمه عروس به اینها خواهد رسید. در حقیقت اینها تصویر آینده چشمه عروس زیبا خواهند بود .
    لطفا این پست را حذف نمایید تا مسول انتشار تصاویر بی کیفیت از آن مکان زیبا نباشید .

    • admin   اسفند ۶, ۱۳۹۲  

      با سلام آقای محمد حسن تاجپور از حسن توجه شما ممنونیم اگر عکسهای دیدنی وجالبی از چشمه عروس زیبا داریدکه تصویر آینده چشمه عروس راآنگونه که هست نماینگر باشد به آدرس ایمیل سایت sobherabor45@chmail.ir ارسال نمایید. تا مورد استفاده قرار گیرد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب