پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:17 - شنبه 27 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه برون رفت از تحریم ،شکوفایی اقتصاد داخلی نه مذاکره
امام جمعه رابر:به مناسبت سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران از طرف آمریکا در سال ۱۳۵۹ نکاتی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت : امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند، که ما برای شکوفایی کشور و اقتصاد کشور باید تکیه به استعداد و جوانان خودمان داشته و راه برون رفت از تحریم را اقتصاد و شکوفایی […]

امام جمعه رابر:به مناسبت سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران از طرف آمریکا در سال ۱۳۵۹ نکاتی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت : امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند، که ما برای شکوفایی کشور و اقتصاد کشور باید تکیه به استعداد و جوانان خودمان داشته و راه برون رفت از تحریم را اقتصاد و شکوفایی اقتصاد داخلی دانستند نه مذاکره .

به گزارش ” صبح رابر” حجت الاسلام والمسلمین جعفری در نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران ضمن توصیه به رعایت تقوا الهی ، در خطبه اول با اشاره به ارزش خدمت به مردم در  روایتی از حضرت علی (ع)  اظهار داشت : ازآن  حضرت  سؤال می شود ، افضل اعمال چیست ، آن حضرت می فرمایند: خوشحال کردن مؤمنین بعد فرمودند که خوشحال کردن مومنین بدین صورت که تشنه را سیراب و گرسنه را کمک و قرضشان را ادا کنید که این عمل از یک ماه روزه به همراه اعتکاف بالاتر است .

وی به  مراسم اعتکاف و اثردینوی و اخروی اعتکاف  اشاره کرد و به مناسبت گرامیداشت سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب (س) تصریح نمود :  آن حضرت الگوی نمونه بودند، درس هایی از زندگی آن حضرت از جمله، حجاب و عفاف و اطاعت از امام استقامت و صبر در برابر مشکلات دانست  .

امام جمعه رابر با اشاره به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر  ابراز داشت :  عوامل  پیروزی را  اول توکل به خدا و ائمه اطهار ، دوم  اطاعت از ولی فقیه و سوم اتحاد بین مردم و استقامت در برابر استکبار جهانی است  .

وی به مناسبت سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران از طرف آمریکا در سال ۱۳۵۹ نکاتی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت : امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند، که ما برای شکوفایی کشور و اقتصاد کشور باید تکیه به استعداد و جوانان خودمان داشته و راه برون رفت از تحریم را اقتصاد و شکوفایی اقتصاد داخلی دانستند نه مذاکره .

حجت الاسلام جعفری افزود : ایشان بیان کردند،  بسیاری از کشورها با آمریکا مذاکره کردند و دوست بودند اما آمریکا دست از دشمنی با آنها بر نداشت .

 انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب