پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:07:57 - چهارشنبه 15 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور در کرمان برگزار می شود
مسئول برگزاری کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور گفت : کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور در کرمان از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ مهرماه برگزار می شود .

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ سردار محمد مطهری در نشست خبری کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور گفت : این کنگره به میزبانی کرمان و به مدت سه روز از ۲۰مهرماه تا ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد .

مسئول برگزاری کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور افزود : با توجه به این که ۲ هزار شهید هنرمند در کشور داریم از هر استان یک خانواده هنرمند عرصه تجسمی و تعدادی از اساتید در این کنگره حضور می‌یابند.

وی ادامه داد : در روز ۲۰ مهرماه مهمانان کنگره هنرهای تجسمی وارد کرمان و مورد استقبال قرار می گیرند .

مطهری خاطر نشان کرد : در روز ۲۱ مهرماه ساعت ۸و ۳۰دقیقه صبح افتتاحیه کنکره هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور در گلزار شهدا همزمان با مراسم گلباران و عطرافشانی قبور شهدا برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور عنوان کرد : در همین روز راس ساعت ۱۰ الی ۱۳ بازدید از مجموعه سنتی شهر کرمان به ویژه بازار پیش بینی شده است و در عصر همین روز با حضور تعدادی از اساتید در کرمان کارگاه های هنری در چند مکان در دانشکده هنر برگزار می شود .

وی در پایان اظهار داشت :  اختتامیه کنگره ۴۳۰ شهید هنرمند عرصه هنرهای تجسمی کشور هم در روز ۲۲ مهرماه و با حضور مردم شهیدپرور کرمان، خانواده معزز شهدا و استادان هنرمند کشور در موزه دفاع مقدس و در جنب قبور شهدای گمنام برگزار می شود .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب