پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:38:46 - پنجشنبه 3 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایشگاه کاریکاتور حماقت و تروریسم افتتاح می شود
به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از کرمان هنر ، نمایشگاه کاریکاتور حماقت و تروریسم از ۵دی ماه  به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و به مناسبت سالروز حماسه  ۹ دی  افتتاح می شود. محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در گفتگو با کرمان هنر گفت: به مناسبت سالروز حماسه ۹ […]

به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از کرمان هنر ، نمایشگاه کاریکاتور حماقت و تروریسم از ۵دی ماه  به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و به مناسبت سالروز حماسه  ۹ دی  افتتاح می شود.

محمد رضا احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در گفتگو با کرمان هنر گفت: به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی سازمان بسیج هنرمندان تصمیم به برپایی نمایشگاه کاریکاتوری با موضوع حماقت و تروریسم  گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه از آثار برگزیده جشنواره کاریکاتور “حماقت و تروریسم” که خرداد امسال توسط سایت کرمان هنر برگزار گردید انتخاب شده است .

احمدی ادامه داد:آثار نمایشگاه  را از میان ۴۰۲ اثر که توسط ۱۳۰ کاریکاتوریست مطرح  از سراسر ایران برای جشنواره ارسال شده است انتخاب کرده ایم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان خاطر نشان کرد: نمایشگاه کاریکاتور “حماقت و تروریسم صبح شنبه پنجمین روز از دی ماه ۹۴ساعت ۱۱ صبح در مکان نگارخانه شهید هنرمند غلامرضا آتشی واقع در پارک شیهد مطهری جنب بازارچه خود اشتغالی افتتاح می شود.

وی در پایان افزود : این نمایشگاه تا پنج شنبه ۱۰ دی ماه د ایر می باشد.

FullSizeRender

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب