پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:38:29 - دوشنبه 19 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اینفوگرافیک/ تاجــــــران برجــــــام
آیا چنین قراردادی را که اولاً مختص یک قشر ۲ درصدی از جامعه است و هزینه گزافی نیز بابت خرید هواپیما آنهم به صورتی که از عرف خارج می شود و شبهات و تردیدهای زیادی که در آن وجود دارد، می توان به عنوان یک منفعت حاصله از اجرای برجام تلقی کرد و به ملت قبولاند که چنین قرادادی به نفع جامعه است؟

به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفر آقای رئیس جمهور به اروپا مهمترین و پرمخاطبترین خبری بود که می توان از آن حکایت کرد. همه منتظر دستاورد این سفر بودند که تنها خروجی آن به خرید چند فروند هواپیمای مسافربری از شرکت ایرباس ختم شد.

چه کسی نیاز اصلی کشور را در توسعه صنعت هواپیما دیده است در حالی که طبق آمار و شواهد تنها ۲ درصد از جامعه از هواپیما برای سفر خود استفاده می کنند که از آن دو درصد، ۷۰ درصد را نقل و انتقالات کارمندان دولت برای انجام امور کاری و ماموریت های محوله در بر می گیرد، ۲۰ درصد تجاری هستند که مجبور به استفاده از هواپیما می باشند و مابقی مردم عادی هستند که تنها برای سفر به عتبات عالیات و تشرف به حج و عمره از آن استفاده می کنند. در واقع ۹۸ درصد مردم به جای استفاده از هواپیما به علل مختلف از قطار یا اتوبوس و یا هر وسیله نقلیه‌ی دیگری استفاده می کنند.

 

برای دریافت در سایز اصلی اینجــــــــا کلیک کنید

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب