پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:36:33 - جمعه 31 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فائزه هاشمی یک نیروی نفوذی آمریکا و انگلیس است
خطیب جمعه رابر گفت: آیا دیدارفائزه هاشمی رفسنجانی با سرکردگان بهائی و همچنین در مصاحبه با یکی از روزنامه های خارجی نشانه این نیست که فائزه یک نیروی نفوذی آمریکا وانگلیس است؛ آیا فائزه هاشمی نیروی نفوذی در بیت آقای هاشمی رفسنجانی نیست.

به گزارش” صبح رابر”؛ حجت الاسلام مهدی صادقی خطیب جمعه رابر با اشاره به اصطلاح غیبت به معنای عدم حضور یا خفا گفت: غیبت امام زمان به معنی عدم حضور نیست بلکه به خاطر عدم شناخت و معرفت ماست که دیده نمی شود.

DSC02024

وی بااشاره به قصه برادران یوسف افزود: غیبت به  این معنا ست  که عدم  معرفت  ما  پرده ای  از جهل  در  مقابل  چشمان  ما می آویزد  و وجود  ما  را از  شرف  حضور  در بارگاه  آن  بزرگ  محروم  می سازد می توان  گفت آن حضرت  حاضر است و ما  غائبیم، ما باید پرده های بی بصیرتی را کنار بزنیم و امام زمان خود را در عصر غیبت مشاهده کنیم.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت گفت: حرمت  نیمه شعبان را حفظ  کنیم  و مراقب باشیم در شب نیمه شعبان مراسمهایی مطابق با شان این بزرگوار بگیریم و خدای ناخواسته با عمل ناشایستی قلب آقا را به درد نیاوریم.

DSC02026

وی،  با بیان اینکه بهائیت  برگرفته  از فرقه  شیخیه  می باشد، در ادامه به بحث  جنجالی  و دشمن شادکن فائزه  هاشمی به دیدار سرکرده جاسوس آمریکا فریبا  کمال آبادی اشاره کرد وافزود: فائزه  هاشمی  نه تنها در زندان  با اینها  آشنا شده  بلکه  مواضع سال  ۸۸ این  فرقه  نشان  می دهد که با فائزه هاشمی  در یک  جناح  محسوب می شدند و هر دو را  از مهره  گردانان نسبتا اصلی فتنه ۸۸ به شمار  می رفتند.

صادقی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی خود به تنهایی هیچ نیست، گفت: همانطور که رسانه ها خصوصاً بی بی سی فارسی زبان می گوید: فائزه هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وعضو مجلس خبرگان رهبری است که باید مراقبت می کرد.

وی افزود: آیا دیدارفائزه هاشمی رفسنجانی  با سرکردگان بهائی و همچنین در مصاحبه با یکی از روزنامه های خارجی نشانه این نیست که فائزه یک نیروی نفوذی آمریکا وانگلیس است؛ آیا فائزه هاشمی نیروی نفوذی  در بیت  آقای هاشمی  رفسنجانی نیست ؟.

امام جمعه رابربه نظرات علما و مراجع درباره  بهائیان اشاره  کرد و  گفت: آیت  الله  فاضل:  سلام  ابتدایی  به آنها  جایز نیست،  آیت  الله بهجت: نچسبند  و از معاشرت  با آنها  پرهیز کنید؛ آیت الله مکارم: هر گونه  ارتباط  با آنها حرام است و مقام معظم رهبری  همه پیروان  فرقه  گمراه  بهائیت  محکوم  به  نجاست هستند.

photo_2016-07-19_18-46-38

 

خطیب جمعه رابر افزود: خواسته مردم خصوصاً خانواده معظم شهدا ،از مسئولین نظام ، مسئولین قوه قضاییه و وزیر اطلاعات نسبت به کار فائزه هاشمی در حمایت از فتنه گران رسیدگی هرچه زودتر به این مهم است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس در اوایل ماه جاری وام ۱۰میلیونی برای ازدواج  هرزوج را تصویب کرده وبودجه اختصاص داده و دولت می گوید بودجه نداریم گفت: چرا اگر بودجه نداریم فیشهای حقوقی مدیران بیمه مرکزی ۵۰تا۸۰میلیون تومانی است و توانسته اند وامهای ۵۰۰تا ۷۰۰میلیون تومانی با بهره های کم ، بدون ضامن و فقط با یک چک بگیرند اما کارگری که بعد از ۳۰ سال تلاش بازنشسته شده فقط باید یک میلیون حقوق بگیرد.

حجت الاسلام صادقی همچنین با تبریک صعود تیم فوتسال رابر به لیگ برتر استانی  از ورزشکاران ورئیس هیات فوتسال ، مربیان فوتسال و اداره ورزش و جوانان قدردانی نمود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب