پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:36:53 - چهارشنبه 3 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تفسیر ریاضی قرآن با زوال اسرائیل تطابق دارد/آزادی فلسطین با ظهور حضرت ولی عصر (عج)محقق می شود
رئیس مرکز اسلامی ژوهانسبورگ گفت:با توجه به آیات قرآن و تفسیر ریاضی آیات آن در خصوص زوال اسرائیل، قرآن با صراحت تمام می فرماید: به همان صورت که اسرائیل اول توسط بندگان ویژه خدا که دارای استحکام و قدرت شدید بودند نابود شدند .

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان” حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، رئیس مرکز اسلامی ژوهانسبورگ در نشستی مجازی در بین اعضای فعال حوزه فلسطین و مقاومت به تفسیر ریاضی قرآن و نابودی اسرائیل پرداخت که در ادامه می خوانید.

حجت الاسلام حسینی  همان طور که مستحضرید محور بحث این گفتمان تفسیر ریاضی قرآن و نابودی اسرائیل است بر این اساس جنابعالی کتابی را باعنوان ۱۴۰۱ سال سقوط اسرائیل “بررسی یک پیش بینی قرآنی اعجاز ریاضی سوره های مبارکه ی اسراء و کهف نگاشته اید لطفا توضیحاتی در مورد کتاب برای دوستان گروه بیان نمایید؟

-قرآن کتاب شگفت آوریست،‌معجزه ابدی پیامبر ابعاد مختلفی دارد:اعجاز علمی ساختاری،ادبی موسیقایی، عددی و.. یکی از جنبه های اعجازی قرآن از نظر عددی و ریاضی است که بسیار اعجاب برانگیز است و من در این کتاب به بررسی اعجاز عددی قران فقط در دو سوره اسرا و کهف پرداخته ام.
خداوند در سوره اسراء با صراحت خبر میدهد که بنی اسرائیل در زمین دو فساد بزرگ مرتکب میشوند، فساد اول در سال ۷۲۲ بعد از میلاد اتفاق افتاده که توسط بخت النصر نابود شده است وفساد دوم براساس شواهد و محاسبات ریاضی بسیار عجیب در زمان حاضر اتفاق افتاده است.

قرآن با صراحت تمام می فرماید: به همان صورت که اسرائیل اول توسط بندگان ویژه خدا که دارای استحکام و قدرت شدید بودند نابود شدند دوباره اسرائیل دوم توسط بندگان برگزیده او نابود خواهند شد، این متن قرآن است که می فرماید: وقتی که نوبت آن وعده اول فرا رسید ما بندگان شایسته خود را مأمور کردیم که قرآن از آنها به کسانی که تعبیر می کند که دارای نیروی بسیار مستحکمی بودند و می فرماید: هر جا که خود را پنهان کرده بودند و گشتند و آنها را از پستوها بیرون کشیدند و دمار از روزگارشان درآوردند که ماجرای بخت النصر است که ماجرای آن در تاریخ آمده و سال آن مشخص است، اما فساد دوم بر اساس شواهد و قرائن و محاسبات ریاضی قرآن از قرار معلوم ما الان در زمان فساد دوم بنی اسرائیل به سر می بریم.

حال سوال این است که چرا قرآن از زبان ریاضی استفاده کرده است، چهار دلیل دارد: یکی این است که زبان آن جهانی است یعنی که زبانی که هر جای زمین باشید می توانید با آن حرف بزنید، آمریکایی باشید، چینی باشید فلسطینی باشید هر جایی باشید فرق نمی کند اما و اگر بردار هم نیست، دلیل دوم آن این است قابل تاویل تفسیر نیست یعنی نمی توان گفت ۲+ ۲ چهار می شود در صورتی که فلان نه. یک جواب بیشتر ندارد، اما مثلا صحبت ها با کلمات این تاویل ها را خیلی راحت می توان گفت و هزار برداشت کرد،دوستان جک مشهدی را شنیدند که مُوبُرم هشت معنی دارد، من می بُرَم، بورم،‌من میرم ،‌و یا می برم، هشت معنی دارد که  قابل تفسیر است اما زبان ریاضی نه همان مشهدی با همان لهجه خودش ۲+۲ را می گوید ۴ ، زبان ریاضی دقت بیشتری دارد و اندازه گیری بیشتری را مشخص می کند و دلیل چهارم آن این است امکان قدرت بیشتری دارد.

قضیه حساسیت خدا به اعداد و کلمات در قرآن را خدمت شما عرض می کنم، در طول سال ۳۶۵ روز داریم و در قرآن هم ۳۶۵ بار قید شده است در طول سال ۳۶۵ شب داریم در قران به همین تعداد شب به کار رفته ساعت در طول شبانه روز ۲۴ ساعته در قران دقیقا ۲۴ بار کلمه ساعت به کار رفته یا مثلا ۱۲ ماه دارد و در قرآن ۱۲ بار کلمه ماه به کار رفت و  کلمه امام هم ۱۲ بار تکرار شده است.

می رویم سر اصل مطلب که آن پیش بینی زوال اسرائیل با استفاده از این کلیدها است، کلیدها را عرض کردیم از الان دو تا از محاسبات را عرض می کنیم.

ما در سوره اسراء در ارتباط با زوال اسرائیل از اول سوره تا آیه ۱۰۴ سوره اسرا مربوط به سرنوشت بنی اسرائیل می شود بقیه اش ربطی به سرنوشت بنی اسرائیل ندارد یعنی تا آیه ۱۰۴ . در آیه ۱۰۴ یک ظرف زمانی به کار رفته یعنی همانطور که در سوره مربوط به وفات حضرت سلیمان یک ظرف زمانی بکار رفته بود «فلما» و قبلش ۹۳۵ حرف و به همین صورت اینجا یک ظرف زمانی به کار رفته «و اذا» یعنی آنگاه که وعده فساد دوم فرا برسد و “آنگاه که” این کلمه فلما که ترجمه آن می شود، آنگاه که درست از کلمه فاذا. شما اگر تا اول سوره تا این کلمه فاذا این کلمات را بشمارید می بینید که در قرآن دقیقا در این قسمت از سوره اسرا ۱۴۴۴ کلمه به کار رفته  است. بالاخره در نگاه اول یک تصادف است و اتفاقی این تصادف اتفاق افتاده است که ۱۴۴۴ قبل از کلمه ظرف زمانی و اذا به کار رفته اما زمانی با کلید آن سوره مقایسه می شود که در ارتباط مرگ با حضرت سلیمان می بیینم که این عدد یک عدد بیخودی نیست می توان سال هجری قمری زوال اسرائیل باشد حال اگر همین یکی بود تصادف تلقی می شد و  هزار نظم در حین گفتار انجام می شود اما زمانی می بینیم که ۳۷ محاسبه دیگر ما را به این سال هدایت می کند می توان گفت این سال مقداری شگفت آورتر می شود.

این فساد امروزه اتفاق افتاده و قرآن وعده داده است که وقتی فساد دوم به وجود بیاید ما به همان صورت که اسرائیل اول را به دست بندگان شایسته خود از بین بردیم به همان صورت اسرائیل دوم را از بین خواهیم برد : نکته جالبی در کلمه لفیف است؛ “ما شما را پراکنده خواهیم کرد”، همانطور که می بینید در فلسطین اشغالی از سراسر جهان اجتماع کردند یکی از لهستان آمده  است یکی از روسیه دیگری از آلمان و از انگلیس به همین صورت قران می گوید دوباره شما را پراکنده خواهیم کرد و اسرائیل را از بین خواهیم برد همانطوری که اسرائیل اول را از بین بردیم و در  متن قرآن است که وعده داده اما زمانش را و اینکه چه سالی این فساد دوم رخ خواهد داد، مشخص نشده است.

از آنجا که قران یک اعجاز است و بخش ریاضیات قرآن یک بخش بسیار عجیبی از اعجاز قرآن است یک دانشمند فلسطینی به نام بسام نهاد جرار که ۱۲ سال در زندان های اسرائیل بود در آنجا در اعجاز عددی قرآن کار می کند و این فرمول را در ابتدا استخراج می کند و با محاسباتی به دست می آورد که در سوره اسراء شمارش اعداد و کلمات به صورت بسیار ویژه ای اشاره به سال مخصوصی در آخرالزمان دارد.

برای اینکه این بحث را متوجه بشویم کلیدهایی از قرآن خدمت عزیزان مطرح می کنیم تا بر اساس این کلید ها بتوانیم  سوالاتی را کشف کنیم این کلیدها باعث می شود این قانون و متد را در قرآن بدست بیاوریم که با استفاده از این قانون و کلید می توان بخش های دیگری از قرآن را نیز متوجه شد.

کلید اول مربوط به سوره روم است که خداوند دو پیش بینی دارد یکی پیش بینی در ارتباط با پیروزی ایرانیان بر رومیان است و یکی پیروزی رومیان بر ایرانیان. که قران می فرماید: “الف لام را” اگر دقت می کنید می بینید که در اینجا خیلی ساده دو پیش بینی دارد یکی همزمان با این گفتار صورت می گیرد یعنی درست زمانی که پیغمبر داشت پیشگویی می کرد اتفاقاتی در حال وقوع بود و ایرانیان روم را شکست دادند اولا عدن الارض را می گوید که در سرزمینهای نزدیک در حال وقوع است که خود یک پیش بینی است و بعد اینکه خب آن زمان تکنولوژی و ارتباطات گسترده نبود که بلافاصله حرف پیغمبر را بفهمند باید صبر می کردند یک ماه دو ماه تاجران از ایران فرا برسند تا بپرسند در ایران جنگی بوده و آنها خبر بدهند چه اتفاقی افتاده کی پیروز شده و کی در آنجا مغلوب واقع شده این خبر شگفت انگیزی بوده که پیغمبر داد و باعث شد همه به این فکر بروند که اگر واقعا حرف پیغمبر درست از آب درآمد پس واقعا این فرستاده از طرف خداست و معجزه حساب می شود بالاخره بعد از یک دوماه مسافران آمدند و همانطور که پیغمبر گفته بود آنجا جنگی بوده و ایرانیان بر رومی ها غالب می شوند اما قرآن پیش بینی دیگری هم دارد که این رومیان بر آن ایرانیان دوباره در بض السنین دوباره غالب خواهند شد یعنی در بضع عددی است بین ۳ و ۹ یعنی ۶٫ خداوند کلمه ۶ را به کار برده است. حال اگر ببینید کلمه بضع یعنی ۶ قبل از بضع ۶ کلمه به کار برده است هم بضع را به کار برده است و هم ۶ کلمه . شما می بینید که به این موضوع تاکید کرده و هم یک کلمه من کلمه دوم و بعد کلمه سوم علیهم کلمه ۴ و سیغلبون کلمه ۵ و فی کلمه ۶ و من تصویر این صفحه را می گذاریم تا بتوانید بشمارید.

ایه1

 

همانطور که می بینید کلمه بضع یعنی ۶ و قبل از عدد ۶ شما می بینید که ۶ کلمه به کار رفته خدا هم عدد ۶ را به کار برده و هم ۶ تا کلمه به کار برده که به عدد ۶  هم حروف ها و هم عددتاکید کرده است،

کلید دوم در مورد خلقت آسمان ها و زمین است که خداوند می فرماید: خداوند آن است که آسمان و زمین را در ۶ روز خلق کرد یعنی هم از عدد شش استفاده کرده و هم ۶ کلمه به کار برده است.

آیه2

کلید سوم در ارتباط با سوره کهف و اصحاب کهف است همانطور که می بینید اصحاب کهف ۳۰۹ سال در غار توقف داشتند و قران صریح می گوید: که اصحاب کهف در آن غار ۳۰۰ سال توقف کردند و بصورت عجیبی و غیرمتعارف میاد و می گوید تو بر آن نه بیفزای و بگو ۳۰۹ که گفتار غریبی را می گوید که فلسفه و دلیل دارد که خدمت شما عرض می کنیم، اینجا باز هم می بینیم که خداوند عدد را به کار می برد که اینها در غار ۳۰۹ سال ماندند، سوره کهف سه قسمت است یک قسمت مربوط به اصحاب کهف است و یک قسمت مربوط به داستان خضر و موسی است و یک قسمت مربوط به داستان ذی القرنین است، ما قسمت اصحاب کهف که از آیه ۹ تا ۲۶ است مدنظر داریم این عدد در آیه ۲۶ آمده که از آیه ۹ شروع شده است شما اگر از اول آیه ۹ که از داستان اصحاب کهف شروع می شود تا عدد تا اون آیه ای که عدد به کار رفته تا خود عدد ۳۰۹ بشماریم به صورت شگفت انگیزی خواهید دید که خداوند ۳۰۹ کلمه بکار برده است یعنی از اول آیه ۹ تا جایی که خداوند ۳۰۹ را به کار برده ۳۰۹ کلمه به کار برده است و آن صفحه آخر محاسبه کلمه ثلاث را می بینید و قبل از آن اعداد را بشمارید ۳۰۹ کلمه را خواهید دید.

آیه 3

این خیلی عجیب است  که خدا هم عدد را به کار برده و هم به همان تعداد کلمه به کار برده است تا هم تاکید حروفی و هم تاکید عددی داشته باشد.

اینجا یک سوال است که خداوند چرا اینطور سخن گفته که آنها ۳۰۰ سال مانند و تو برآن ۹ بیفزای خیلی عجیبه که من به شما ۳۰۹ بدهکارم نمی گویم به شما ۳۰۰ بدهکارم تو بر آن ۹ بیفزای. اصلا از خداوند چنین گفتاری بعیده اما دلیل دارد دلیلش این است که این ۹ سال به صورت خیلی عجیبی. ۹ دقیقا تفاوت بین سالهای بین شمسی و قمری است در ۹ سال یعنی خدا هم به جنبه قمری بودن این ماه ها توجه دارد هم به جنبه شمسی بودن این سالها اگر خدمت شما عرض شود اگر بر حسب سالهای قمری محاسبه می کنید اینها ۳۰۹ سال ماندند اگر بر اساس سالهای شمسی حساب می کنید اینها در غار ۳۰۰ سال توقف داشتند.

کلید چهارم در ارتباط با وفات حضرت سلیمان است که مورخان اتفاق نظر دارند که سلیمان در سال ۹۳۵ قبل از میلاد از دنیا رفته است حالا شما در این آیات مربوط به داستان حضرت سلیمان در قرآن یک کلمه فلما به کار رفته یعنی زمانی که ایشان از دنیا رفتند در سوره ۱۳۴ آیه ۱۴ سوره سبا در این باره صحبت شده که کلمه فلما به کار رفته است یعنی زمانی که ما بر او مرگ را مستولی کردیم، فلما یعنی “زمانی که”. حالا درست از همین کلمه زمان سال را بدست می آوریم،  ۹۳۵ حرف تا ف فلما درست ۹۳۵ کلمه به کار رفته است یعنی خداوند هم عدد را به کار می برد و هم ظرف زمانی را استفاده کرده است که ما ۹۳۵ را به دست می آوریم و مورخین هم اتفاق نظر دارند که به صورت بسیار واضحی این زمان را از این کلید به دست می آوریم.

کلید پنجم در رابطه با شب قدر است که تقریبا ۹ کلید است که باید بخوانیم یعنی در ارتباط با داستان حضرت نوح هم همین است یعنی شما می بینید که خداوند به صورت صریح می گوید ۹۵۰ سال عمر حضرت نوح بوده به صورت شگفت انگیزی می بینیم که اگر حروف را از اول نوح تا پایان سوره بشماریم مساوی است با عمر حضرت نوح یعنی ۹۵۰ حرف، این ها کلیدهایی را به دست ما می دهد که می توانیم به این نتیجه برسیم که قرآن روی اعداد و حروف توجه خاصی دارد.

آیه2

در تصویر صفحه ای کهگذاشتیم کلمه عرض قبل از کلمه فاذا به کار رفته یعنی کلمه ارض ۱۴۴۴ کلمه است و کلمه فاذا ۱۴۴۵ کلمه قران است و دقیقا قبل از ظرف زمانی فاذا ۱۴۴۴ کلمه بکار رفته است.

خب این محاسبه اول ، محاسبه دوم آیه ۱۰۴ خود آیه است تا فاذا ۱۴۴۴ شد، حالا از خود فاذا تا آخر آیه ۱۰۴ می شماریم، کل این آیه که می گوید: «فاذا … لفیفا» یعنی از فا تا الف لفیفا به محاسبه ابجدی می شود ۲۰۲۲ ، خیلی عجیب است یعنی از کلمه فاذا می شود ۲۰۲۲ که مساوی ۱۴۴۴ هجری است و ۲۰۲۲ هم سالی است که مصادف با ۱۴۴۴ هجری قمری از نظر میلادی. هم قبل از فاذا می گوید ۱۴۴۴ و هم بعد از اذا ۲۰۲۲ که مصادف با ۱۴۴۴ است، جدول را می گذاریم که دوستان بشمارند.

 

آیه5

یعنی (فا) مساوی است با ۸۰ – الف= ۱- ذال = ۷۰۰ تا میاد تا الف= ۱همه این ها را که با ابجدی می شماریم همان سال می شود، محاسبه سوم از شمارش آیات قرآن از اول قرآن تا اول سوره اسراء به دست می آید، سوال این است که اول قران کجاست سوره حمد یا اول سوره بقره؟  قران می گوید: ما بر تو سبعا من المثانی را فرستادیم و قرآن را . به اتفاق تمام مفسرین سبع من المثانی یعنی سوره حمد و قرآن از بعد سوره حمد شروع می شود یعنی خود قرآن حساب حمد را از قران جدا کرده است همانطور که می دانیم حمد فاتحه الکتاب است، خود کتاب از سوره بقره شروع می شود یعنی خلاصه قرآن است، در حدیثی که حضرت علی فرمود: کل کتب سماوی در قرآن خلاصه شده و کل قران در حمد خلاصه شده است و کل حمد در بسم الله خلاصه شده و کل بسم الله در با بسم الله خلاصه شده و من نقطه زیر با بسم الله هستم که این خودش داستان مفصلی است.

حال از اول قرآن که سوره بقره است  اگر ما آیات راتا اول سوره اسراء بشماریم، چون سوره اسراء را شمردیم تا آیه ۱۰۴ که شد ۱۴۴۴ و از اول فاذا شمردیم که شد ۲۰۲۲ . حال از اول قرآن می شماریم تا اول سوره اسرا می بینید که بصورت بسیار شگفت انگیزی تعداد آیات قرآن از ابتدا یعنی از سوره بقره تا آخر سوره نحل که قبل از اسرا است می شود  ۲۰۲۲ آیه، بقره ۲۸۶ آیه آل عمران ۲۰۰ آیه، نسا ۱۷۶ آیه همینجور می رود که تا سوره نمل قبل از اسرا که مجموع انها می شود سال ۲۰۲۲ که مصادف با سال ۱۴۴۴ هجری قمری است.

5

محاسبه چهارم مربوط به این بخش از قران است که در قرآن جایی است که در ارتباط با ورود بنی اسرائیل به سرزمین مقدس است که می گوید: ای قوم وارد سرزمین مقدس بشوید و مورد دوم جایی است که آیه ۱۰۴ سوره اسرا است که مربوط به خروج این ها از سرزمین مقدس است، یعنی همان آیه ای که مساوی است با ۲۰۲۲٫ حال از همان آیه ای که مربوط به دخول بنی اسرائیل به سرزمین مقدس است یعنی از آیه ۲۱ سوره مائده تا آیه ۱۰۴ سوره اسراء اگر تعداد این آیات را نگاه کنید می بینید که دقیقا ۱۴۴۳ آیه است که مصادف با ۲۰۲۲ میلادی است.

6

در این جدول ۹۹ آیه از سوره مائده گرفته شده یعنی ۲۱ آیه از سوره مائده حذف شده از آیه ۲۱ حساب کردیم و کل ۱۰۴ آیه سوره اسراء را هم حساب کردیم مجموع این ها ۱۴۴۳می شود که مصادف با ۶ ماهه اول ۲۰۲۲ میلادی است.

 

محاسبه پنجم به صورت شگفت آوری به تقویم عبری شمسی اشاره می کند یعنی سال شمسی زوال بنی اسرائیل را می توان مشاهده کرد همانطور که در جدول مشاهده کردید کلمه ارض یعنی زمین ۱۴۴۴ کلمه بود، به صورت طبیعی کلمه بعدی یعنی کلمه فاذا که رتبه آن ۱۴۴۵ کلمه بعدی کلمه جاء است که ردیف آن می شود ۱۴۴۶ و بعد کلمه وعد یعنی روز موعود یعنی سال موعود که رتبه آن دقیقا می شود ۱۴۴۷ . حال از کلمه ارض تا وعد رتبه ها را جمع می کنیم یعنی ۱۴۴۴ بعلاوه ۱۴۴۵ بعلاوه ۱۴۴۶ بعلاوه ۱۴۴۷ می بینیم که به صورت شگفت آوری عدد ۵۷۸۲ به دست می آید که ۵۸۷۲ مساوی است با سال ۲۰۲۲ و سال ۱۴۴۱ شمسی و ۱۴۴۴ قمری و سال ۵۹۵۹ عبری شمسی، حال یک عکس از جلد کتاب می گذاریم تا محاسبه سال ها را متوجه شوید.

آیه8

در پایان یک نکته را عرض کنیم به هر حال این برداشت ها،‌برداشت های قطعی نیست که بخواهیم بگوییم صد در صد در سال ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد به طوری که اگر نیفتد دوستان به شک بیفتند که کتاب آسمانی نیست برداشت کاشفان این فرمول است که ممکن است محاسبات اشتباه باشد یا اینکه در آن خواست پروردگار وداع حاصل شده باشد.

به هر حال در حقانیت قران شکی نخواهد بود و صرفا یک برداشت اشتباه توسط کاشفان این نظریه قلمداد خواهد شد اما به هر حال پیش بینی ها همانطور که ملاقاتی با سید مقاومت داشتیم ایشان می فرمودند که بعد از کتاب را عرض کردیم و محاسبات را عرض کردیم پیش بینی ها قبل از این تاریخ به ما می گوید که اسرائیل انشالله از بین خواهد رفت.

**رابطه ای بین نابودی اسرائیل و ظهور صاحب الزمان (عج) میشود قائل بود یا خیر؟

– بله من در این کتاب فقط آیات مربوط به زوال اسرائیل در سوره اسراء را فقط محاسبه کردم و  اما سوره بعدی سوره کهف بسیار عجیب تر از سوره اسراء است و سوره کهف، سوره حضرت مهدی(علیه السلام)‌است و به صورت بسیار شگفت انگیزی اعداد سوره کهف تطابق دارد با همین اعداد سوره اسراء و اعداد با زوال بنی اسرائیل تطابق دارد و  از تقارن اعداد می توان به این نتیجه رسید که اسرائیل به دست حضرت مهدی نابود خواهد شد و در روایاتی که دیده ام  فلسطین پیش از ظهور و احیانا همزمان با ظهور آزاد می شود، مرحوم شیخ مصطفی راهنما همواره تاکید داشت تا فلسطین آزاد نشود ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب