پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:21:02 - شنبه 6 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم کلنگ زنی پدبالگرد امدادی ۱۱۵در رابر/ تصاویر
صبح امروز مراسم کلنگ زنی پد بالگرد امدادی ۱۱۵، با حضورجمعی از مسئولین شهرستانی در کنار بیمارستان شهرستان رابر انجام شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ صبح امروز مراسم کلنگ زنی پد بالگرد امدادی ۱۱۵، با حضوررئیس شبکه بهداشت شهرستان، فرمانداررابر، مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی، بخشدار، پرسنل اورژانس شهرو جمعی از مسئولین شهرستانی در کنار بیمارستان شهرستان رابر انجام شد.

IMG_20160827_093427
دکتر ابراهیم شمس الدینی مدیر شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رابر در حاشیه این مراسم کلنگ زنی پد بالگرد امدادی ۱۱۵ ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت :این پد بالگرد استاندارد در سامانه هواپیمایی کشور ثبت خواهد شد و هر پرواز هلیکوپتری می توان آنجا فرود داشته باشد.
وی ادامه داد: پد فرود بالگرد در محدوده دایره ای با قطر ۱۵۰متر که زیرساختهای آن انجام و اطراف آن چمن کاری و آسفالت می شودو در صورت نیاز به عملیات اورژانس هوایی بدون هیچ گونه مشکلی امکان فرود بالگرد در آنجا فراهم می باشد.

photo_2016-08-27_15-08-54
رئیس شبکه بهداشت شهرستان رابر افزود: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار۹۰میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی که امروز کلنگ آن زده می شود به برکت خون شهیدان و زحمات و تلاش های انجام شده، باقیات و صالحاتی باشد و هر چه سریعتر این خواسته مهم و اساسی مردم رابر محقق شود.
وی عنوان کرد: محل این پد بالگرد امدادی توسط هوانیروز بررسی و تأیید شده و تمام استانداردهای آن اعلام شده و دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت.
دکتر ابراهیم شمس الدینی در ادامه به هدف ایجاد پد بالگرد اشاره وتصریح کرد: یکی از دغدغه های خلبلنان عدم وجود پد های لازم جهت فرود بالگرد در شهرهاست چراکه بالگرد در هر نقطه و با هر مختصاتی با توجه به موانع در سطح شهر نمی تواند فرود آید لذا در شهرها مکانی را از قبل بنام پد بالگرد مشخص می کنیم و مختصات آن مکان را به خلبانها می دهیم و در هر ماموریت بالگرد در ان نقطه مشخص فرود می آید پرسنل اورژانش به سرعت بیماران را به محل منتقل کرده و با بالگرد به بیمارستان استان منتقل می کنند.

IMG_20160827_093524
وی افزود: در شرایط خاصی نیاز به امدادرسانی با بالگرد برای انتقال سریع بیمار به مراکز درمانی است و همه بیماران انتقال داده نمی شوند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب