پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:40:22 - پنجشنبه 8 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعار هفته ناجا “همه با هم برای امنیت و آرامش” در سال جاری
فرمانده انتظامی استان کرمان شعار هفته‌ی ناجا در سال‌جاری را «همه با هم برای امنیت و آرامش» اعلام کرد و گفت: هفته‌ی ناجا از نهم مهرماه آغاز می‌شود و تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد. .

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از  “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان”؛ رضا بنی‌اسدی‌فر با گرامی‌داشت هفته‌ی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های متنوعی به‌صورت متمرکز از سوی ناجا به ما اعلام شده است.
وی شعار هفته‌ی ناجا در سال‌جاری را «همه با هم برای امنیت و آرامش» اعلام کرد و گفت: هفته‌ی ناجا از نهم مهرماه آغاز می‌شود و تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان  با اشاره به این‌که برگزاری دعای ندبه، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری همایش موتورسواران قانونمند، حضور کارکنان پلیس در نماز جمعه، سخن‌رانی فرمانده انتظامی استان در نماز جمعه و ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی حقوقی و پزشکی به نمازگزاران در مصلای کرمان برنامه‌های روز نخست هفته‌ی ناجاست، گفت: در دومین روز از هفته‌ی ناجا، برگزاری صبحگاه مشترک، اهدای خون توسط کارکنان پلیس، نشست با مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و نشست تخصصی با معتمدان محله را خواهیم داشت.
بنی اسدی اظهار داشت: در سومین روز از هفته‌ی ناجا که به نام «پلیس، قانون‌گرایی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی» نام‌گذای شده است، مراجعان به بهداری نیروی انتظامی (واقع در جنب ستاد و بیمارستان ناجا) به‌صورت رایگان ویزیت خواهند شد و در این روز علاوه بر برگزاری مراسم ورزش صبح‌گاهی، همایش طلایه‌داران فرهنگ برگزار و پیام مهر نیز قرائت خواهد شد.
وی بازید دانش‌آموزن از کلانتری ۱۳، نمایش اقتدار پلیس توسط یگان ویژه و برگزاری جشن تکلیف فرزندان پسر ناجا را از جمله برنامه‌های روز چهارم هفته‌ی ناجا دانست و گفت: در پنجمین روز از این هفته، برنامه‌های متنوعی از جمله ملاقات عمومی و خدمات ویژه به مشمولان (وظیفه‌ی عمومی)، هم‌اندیشی و گردهمایی با اصناف، بازید دانش‌آموزان از مرکز مانیتورینگ، افتتاح پروژه‌های عمرانی (ساختمان جدید اداره‌ی گذرنامه و پلیس امنیت عمومی) و برگزاری مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری را در دستور کار داریم.
این مقام انتظامی از راه‌اندازی اتوبوس با رویکرد پیش‌گیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پلیس آگاهی استان، نشست با ائمه‌ی جمعه، برگزاری نمایشگاه پیش‌گیری از اعتیاد و برگزاری همایش علمی‌تخصصی با هم‌کاری دستگاه‌های دولتی، به‌عنوان برنامه‌های روز پنجم هفته‌ی ناجا نام برد و افزود: در آخرین روز از هفته‌ی ناجا، برگزاری همایش کوه‌پیمایی و گل‌باران گلزار شهدا و تجدید میثاق کارکنان پلیس با آرمان‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب