پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:24:39 - سه شنبه 20 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور سردار عاشورایی حاج قاسم سلیمانی در تاسوعای حسینی زادگاهش
تاسوعای حسینی رابر امسال رنگ و بوی از عطر شهادت به خود گرفت و میزبان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش“صبح رابر”؛ تاسوعای حسینی رابر امسال رنگ و بوی دیگری داشت، شهر رابر میزبان سردار دلها بود. میزبان سربازی از امام حسین(ع) که آرمانهای عاشورا را آن سوی مرزها دنبال می کند.

سردار سلیمانی فرمانده قلبهای که  الگو، رفتار ومنش وی، الهام  بخش شهدای دفاع  مقدس و مدافع  حرم است در جنگ با داعش آنچنان فرزندان یزید را به خشم آورده است که رهبر شیطان صفتشان در تمامی سخنرانی هایش برای جان سردار اسلام نقشه های شومی می کشد.

برخی مقامات آمریکایی در حالی از ترور سردار سلیمانی سخن می‌گویند که مقام معظم رهبری چهار مرتبه سردار سلیمانی را “شهید” و “شهید زنده” خطاب کرده و راجع به ایشان و همرزمانشان فرموده‌اند: “خدای متعال می‌خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند.

دلاوریهای این سرباز ولایت و رهرو امام سر تعظیم رسانه های غربی را نیز فرو آورد … کربلا حماسه همیشه ماندار تاریخ  بشریت است. سردار حاج  قاسم  سلیمانی  کسی که شهادت برادران همرزم خود را چه در هشت سال دفاع  مقدس و جنگ با داعش تحمل  کردند و حال مدال مدافع حرم را، بر گردن خود آویخته است.

سردار سلیمانى هم ایثارگر است، او هم یک شهید است، سردار عاشورایی که  مشکل و  گرفتاری خیلی از مردمان  جهان  را برطرف کرده و باعث دستیابی به پیروزی هایی رویایی برای مردم عراق و سوریه شده است، سردار  سلیمانی او که علمداری مدافعان حرم را در جنگ داعش میکند چه خوب  فرهنگ  سید الشهدا، فرهنگ  زندگی  عزتمندانه و  زیر بار ظلم  نرفتن را القا می  کند،  آری این  درس  عاشورا  پیکار با  ظلم و  یاری  مظلوم درخط  مقدم  جبهه نبرد با  تکفیریها و  بچه های مدافع  حرم که دورتر از  وطن ظاهری خود شان می جنگند همه اینها برگرفته از مکتب قیام سال ۶۱ است، و بار دیگر  پیوند تاریخی خود را با  محرم  و عاشورای حسنی استحکام  بخشید و این راه  همچنان ادامه دارد .

در ادامه تصاویری از سردار سرلشکر حاج  قاسم سلیمانی در جمع  عزاداران  رابری مشاهده نمایید:photo_2016-10-11_20-45-07

video_2016-111_1video_2016-120-41_0001video_2016-10-11_20-49-41_0001video_2016-11_20-49-411

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب