پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:09:57 - چهارشنبه 4 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ‌های استان کرمان آغاز به کار کرد
امروز صبح سومین نمایشگاه مطبوعات، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌های استان کرمان با حضور استاندار کرمان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه آغاز به کار کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ امروز صبح سومین نمایشگاه مطبوعات، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌های استان کرمان با حضور استاندار کرمان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با ۷۰ غرفه در فضایی به وسعت هزار و ۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را شروع کرد و در این نمایشگاه پنج روزنامه، پنج پایگاه خبری، هفت خبرگزاری، ۲ روزنامه سراسری، ۲۸ هفته نامه، سه ۲ هفته نامه و پنج ماهنامه حضور دارند .

در این مراسم محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت : نمایشگاه مطبوعات استان کرمان حلقه واسط قوی بین رسانه ها، مطبوعات و مردم است و امیدواریم شاهد هر چه بیشتر مردم با رسانه ها باشیم.

وی گفت : این نمایشگاه توسط خود رسانه ها و خانه مطبوعات در حال برگزاری است و زحمت اصلی برعهده بخش غیردولتی می باشد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از چهارم تا هشتم اسفندماه در سالن ورزشی شرکت برق منطقه ای دایر می باشد و بازدیدکنندگان می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ از این نمایشگاه دیدن نمایند .

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب