پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:49:58 - جمعه 27 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قرارگاه خاتم النبیاء سپاه، اقتصاد مقاومتی را در شهرستان رابر عملی کرد
امام جمعه هنزاء، با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل در سال ۹۵، از اقدامات قرارگاه خاتم النبیاء سپاه در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد منطقه قدردانی کرد و افزود: عملیات اجرایی سه پروژه عظیم کارخانه در دست ساخت درآلوئیه رابر، تونل انتقال آب رابر به کرمان، وسدصفارود(شهیدان امیرتیموری) و اشتغالزایی برای جوانان از مهمترین پروژه هایی است که در شهرستان رابر توسط این قرارگاه ارزشی در دست اجرا هستند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه هنزاء در خطبه های نماز جمعه این هفته هنزاء با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و ولادت با سعادت بانوی آب و آینه و روز زن ، مهمترین وظایف زن را در دو نکته اساسی آینده ساز خانه داری و فرزندآوری خواند و اظهارداشت: روز ولادت حضرت زهرا(س) روز زن نامگذاری شده است چون این به معنای حرکت در صراط فاطمیه است که عبارت است از تقوی، حجاب،عفاف، دانش، ایستادگی و تربیت فرزند.
حجت الاسلام علی اکبر علیدادی در بخش دیگری از سخنانش طبق فرمایش نبی مکرم اسلام آثاربدزبانی و ناسزاگویی را در ده مورد دشمنی و عداوت، نشانه های نفاق، خودبزرگ بینی، هلاکت و نابودی، دچارفسق شدن، بازگشت دشنام به شخص، خواری وسرشکستگی، محرومیت از بهشت،بدترین مردمان و سقوط عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیبدن سال نو به خانه تکانی درونی وخالی کردن دل از کینه نسبت به همدیگر گفت: مودت ومحبت در دلها ایجادکردن وصله رحم، احسان،تعاون ومجالست، دیدوبازدید و حضور در گلزار مطهرشهدا از مهمترین برنامه های نوروز است که باید بجاآوریم.
علیدادیافزود: طبق فرمایش امام صادق (ع) نوروز سبقه دینی دارد و روزیست که خداوند متعال پرستش خود را از بندگان وعبادت آنها و دوری از شرک را اخذنموده است.
وی بیان داشت: حضرت می فرماید توقع ما در روز نوروز از شیعیان دعا برای فرج امام زمان(عج) است.
امام جمعه هنزاء در پایان سخنانش با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل در سال ۹۵، از اقدامات قرارگاه خاتم النبیاء سپاه در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد منطقه قدردانی کرد و افزود: عملیات اجرایی سه پروژه عظیم کارخانه در دست ساخت درآلوئیه رابر، تونل انتقال آب رابر به کرمان، وسدصفارود(شهیدان امیرتیموری) و اشتغالزایی برای جوانان از مهمترین پروژه هایی است که در شهرستان رابر توسط این قرارگاه ارزشی در دست اجرا هستند.
علیدادی همچنین مهم ترین اقدام فرهنگی سال ۹۵در بخش هنزاء را علاوه برسایر اقدامات فرهنگی صورت گرفته تشییع و تدفین دو شهیدگمنام در هنزاء ذکرکرد و از مسئولین خواست: در سال جدید در حوزه عمران شهری هنزاء خصوصاً آسفالت خیابان ها و کوچه ها ومعابر شهر توجه ویژه ای داشته باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب