پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:04:14 - دوشنبه 28 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نخستین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص)/ باید مقام و شخصیت پیامبر (ص) به مردم دنیا معرفی شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نخستین گنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) با هدف پاسداشت مقام والای حضرت محمد(ص) در اردیبهشت ماه سال جاری در کرمان، برگزار می شود.

به گزارش “صبح رابر”به نقل از ناب نیوز، محمد رضا علیزاده در نشست خبری کنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان‌ گفت: نظام های قدرتمند سلطه جهان در سال های اخیر با استفاده از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی خود دشمنی خود را با مسلمانان نشان داده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه به لطف خداوند تحریم ها و تهدیدهای دشمنان در راستای رسیدن به اهداف شوم آنها به نتیجه ای نرسید، تصریح کرد: دشمنان در اتاق فکرهای خود از راه های مختلف نقشه هایی برای امت اسلامی ترسیم می کنند و با اسلام هراسی قصد خدشه دار کردن جامعه اسلامی را دارند.

وی بیان کرد: مهمترین مانع برای طرح ها و ایده های دشمنان، ارزش های پاک اسلامی است؛ در سال های اخیر کفار و مشرکین در اقدامات عجیب و گستاخانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت و خوبی ها حضرت محمد(ص) توهیناتی کرده اند.

علیزاده تاکید کرد: وحدت مسلمانان موجب می شود دشمنان نتوانند آسیبی به پیکره اسلام برسانند لذا باید از تفرقه و اختلاف دوری کنند.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری کنگره پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: نخستین کنگره پیامبر اعظم(ص) با محوریت نقش پیامبر(ص) در راه تمدن اسلامی و دلایل شرارت به ساحت ایشان،  با هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان برگزاری می شود.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی اذعان داشت: اسلام، مقام و شخصیت پیامبر(ص) باید به سراسر جهان معرفی شود تا مردم دنیا چهره واقعی حضرت محمد (ص) و اسلام ناب محمدی را ببینند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: نخستین گنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) با هدف پاسداشت مقام والای حضرت محمد(ص) در اردیبهشت ماه سال جاری در کرمان، برگزار می شود.

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب