پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:15:53 - جمعه 16 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی امام جمعه جدید بخش هنزا
نماینده ولی فقیه دراستان درمراسم معرفی امام جمعه جدید بخش گردشگری هنزا گفت: توسعه گردشگری باید با حفظ شئون اسلامی و در چارچوب معیارهای اسلامی صورت گیرد .

 گزارش “صبح رابر”، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بخش هنزا رابر افزود ما با گردشگری مخالف نیستیم اما توسعه صنعت گردشگری باعث به هم ریختگی فرهنگی در مناطق گردشگری استان شود.
photo_2017-07-07_07-42-58
امام جمعه کرمان گفت اهالی مومن و شریف مناطق گردشگری مانند هنزا باید مواظب باشند برخی افراد مغرض به بهانه گردشگری به ایمان، دین و اخلاق مردم لطمه وارد نکنند و باید متوجه بعضی از عوامل که می تواند باعث تغییرفرهنگ منطقه شود باشند. نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید بخش هنزا ؛ فضیلت نماز جمعه را یاداور شد و گفت طبق توصیه مقام معظم رهبری باید خطبه های نماز جمعه مختصر و مفید برای مردم ارائه شود و ائمه جمعه به این نکته توجه کنند که تریبون نماز جمعه نباید محل تبلیغ افراد یا گروهها و جریانات خاص باشد.
در مراسمی که امروز قبل از خطبه های نمازجمعه بخش هنزا برگزار شد حجت الاسلام یاور نجم الدینی به عنوان امام جمعه جدید هنزا منصوب و از خدمات حجت الاسلام علیدادی قدردانی شد.
photo_2017-07-07_05-50-05
 در این مراسم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به برگزاری نمازجمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشور گفت نهاد نماز جمعه مردمی ترین ، گسترده ترین و کم هزینه ترین فعالیت موثر فرهنگی در کشور است.
حجت الاسلام قاسمی زاده افزود بنا به فرموده بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران ، نهاد نماز جمعه باید متکی برمردم باشد و باید همچنان نماد وحدت ، همراهی و همدلی مردم باقی بماند.
photo_2017-07-07_07-42-48
امام جمعه جدید هنزاء هم در خطبه های نمازجمعه این بخش با تحلیل مهمترین مسائل روز گفت امروز دشمن بیش از همیشه حمله به کانون خانواده به عنوان محل تربیت نسلهای بعد را هدف خود قرار داده است .
حجت الاسلام یاور نجم الدینی افزود آسیبهایی نظیر طلاق ، اختلاف میان والدین با فرزندان و قطع رحم که در جامعه دیده میشود باید درمان شوند و گرنه تبدیل به تهدید می شوند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب