پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:51:50 - دوشنبه 26 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ملتی که فرهنگ جهاد و شهادت سکه رایجش باشد، دشمن بیگانه را نا امید می کند
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری،گفت: اگر سکه رایج همه دستگاه های کشور و همه ارکان نظام، جهاد و شهادت باشد قطعا دشمن هیچ زمان به مراد و مقصود خود نمی رسد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی در جلسه یادواره شهدای سرداران و ۷۲شهید پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل (علیه السلام) با اشاره به  حدیثی از  رسول اکرم (صلی الله علیه وآله) اظهارداشت: بالاترین مرتبه خیر رسانی و نیکوکاری آن است که شخص جان خود رادر راه خدا تقدیم کند، یکی مال، فکر و اندیشه می دهد، صحبت میکند، می نویسد یکی همه موجودی خود را در راه خدا تقدیم می کندو نتیجه اش این می شود که حیات طبیعی را داده تا حیات واقعی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه حیات واقعی از حق مطلق است افزود: شهید بااین معامله حیاتش را به حیات خدا پیوندمی زند، خداوند حی مطلق وجاودانه است شهید هم با دادن خون خودش به حق می پیوندد و جاودانه می شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: خون شهیدان ما به حق پیوسته است و هرگز  گم و بی اثر نمی شود ما می بینیم؛ چقدر دنیای کفر و استکبار، نیرو استخدام می کند برای اینکه راه خدا رفته  نشود اما به  برکت خون  شهداء راه و مکتب شهداء ادامه دارد.

وی افزود: وظیفه ما بخصوص بازماندگان شهداء این است که همه همت خود را به کار گیریم که فرهنگ جهاد وشهادت، گفتمان جهاد وشهادت، گفتمان اصلی جمهوری اسلامی باشد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: اگر سکه رایج همه دستگاه های کشور و همه ارکان نظام، جهاد و شهادت باشد  قطعا دشمن هیچ زمان به مراد و مقصود خود نمی رسد.

وی در ادامه گفت: این مراسمات، برگزاری یادواره ها و زنده کردن یاد و فکر شهداء به نسل جدید موجب می شود فرهنگ جهاد و شهادت زنده بماند.

حجت‌الاسلام علیمرادی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: زنده نگه داشتن مکتب و مرام شهدا، کمتر از شهادت نیست، افزود: شهیدی که جان خود را داد و به حیات رسید؛ باید بازنده نگه داشتن مرام و مکتب شهید ما به آن حیات متصل شویم.

وی یادآورشد: تا وقتی که پرچم جهاد وشهادت در دست ملت باشد ذلت و خاری  سراغ آن ملت نمی آید .وقتی جامعه ذلیل و  خار می شود که برای زنده ماندن  دستش پیش دشمن دراز باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری،افزود: ملت با عزت هرگز ذلت را نمی پذیرد این همان درسی است که حضرت سید الشهدا(ع) به ما دادند، ملتی که جانش کف دستش در راه مکتب و هدفش باشد؛ بیگانه، دشمن و شیاطین را ناامید می کند.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که آماده شهادت باشد، فرهنگ جهاد و شهادت سکه  رایج در کشورش باشد، کتاب درسی دانش آموزش ، برنامه های خانوادگی اش و برنامه صداو  سیما و فیلمش باشد این ملت عزت و سربلندی سندش است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب