پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:32:36 - پنجشنبه 19 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هم افزایی و صبر باید روح حاکم بر جبهه انقلاب باشد/ ضرورت تحقق هرچه سریعتر شبکه ملی اطلاعات
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه هم افزایی، صبر و تحمل و بی هیاهو عمل کردن شرط حضور در جبهه انقلاب است، گفت: آن چه باعث پیشرفت می شود هم افزایی است لذا سیره شهدا و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس این بود که باهم عمل می کردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز در چهارمین همایش «فصل وصل» که در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) مشهد در جمع فعالان فضای مجازی جبهه انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: برای پیروزی در جنگ باید ابتدا نسبت به دشمن شناخت کافی داشت و پس از آن جبهه مقابل، فرماندهان، یگان ها و تجهیزات آن ها شناسایی کرد.

وی افزود: این شناخت به اندازه ای اهمیت دارد که می تواند کاری ترین ضربه را به دشمن بزند لذا شناخت دشمن مهم ترین موضوعی است که باید مورد مطالعه قرار گیرد از این رو اگر غیر از این اتفاق بیفتد موفقیت نصیبمان نمی شود.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید برای رسیدن به این شناخت زمان بگذاریم، عنوان کرد: دومین موضوع شناخت نسبت به مواضع و نیروهای خودی است و بدانیم چه داریم و با این نیروها میخواهیم چه بکنیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این جبهه اهمیت پیدا نکرده است، اتحاد و هم افزایی بین نیروهای انقلاب است؛ در این جبهه افرادی که زود خسته می شوند علاوه بر اینکه خود را خسته می کنند، به این جبهه خیانت هم می کنند.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه هم افزایی، صبر و تحمل و بی هیاهو عمل کردن شرط حضور در جبهه انقلاب است، گفت: آن چه باعث پیشرفت ها می شود هم افزایی است لذا سیره شهدا و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس این بود که باهم عمل می کردند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین  یادآور شد: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته تر و عمیق تر به نام فضای مجازی را تاسیس کرده است که در آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه ها و محل زندگی مان است.

وی با اشاره به اینکه اکثر مخاطبان فضای مجازی کشورهای جهان سومی هستند، اظهار کرد: در کشور ما اکثرکاربران از سنین ۱۸ تا ۲۹ سال هستند و چرا اینترنت در کشور ما به نسبت ایالات متحده این قدر ارزان است؟ اگر بین کشورهای جهان سوم قیاس کنید پرسرعت‌ترین اینترنت را کره جنوبی دارد  که صنعت و اقتصادی دارد اما به لحاظ فرهنگی چیزی ندارد.کره شمالی مانند یک پادگان است اما کره جنوبی یک جنبه تمام‌عیار از اردوگاه سرمایه‌داری غربی است که از آمریکایی‌ها آمریکایی‌تر زندگی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سوال که چرا مخاطب فضای مجازی کشورهای جهان سوم هستند؟ گفت: در کشور ما سرعت اینترنت سیر صعودی دارد و نقل است ۵۳ درصد از مردم ایران از اینترنت استفاده می‌کنند که غالب آن بین ۱۸ تا ۲۹ سال است و ما بیشترین فروانی جمعیت را در ۱۸ تا ۲۴ داریم که دریک نگاه تحلیلی اینها معنا دارد‌‌‌.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: در گذشته دهکده جهانی را برای ما ترسیم کردند و ما می‌خندیدم و گفتیم مگر می‌شود؟ اینها حکایت‌های دروغینی است که برای ما دارند می‌نویسند‌.کتاب موج سوم هانتیگتون که منتشر شد می‌گفتیم دامن انقلاب اسلامی را نمی‌گیرد و انقلاب اسلامی از آن مبراست دلیلش این بود که ما در مولفه دشمن‌شناسی وقت نگذاشتیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در فضای مجازی غرب تبدیل به یک ابر امپراتور شده است، گفت: خاستگاه این ابر امپراتور خاستگاه‌های دینی و تمدنی بشر امروز و در راس آن اسلام عزیز است‌؛ اگر دهکده جهانی محقق شود هیچکس در این خیمه‌گاه حق ندارد بگوید تمدن کهن مصر، ایران، چین چون اینها مانع و مزاحم هستند.

وی تصریح کرد: نقطه ثقل آنها درباره ادیان الهی ضربه زدن به اسلام است و  اعتراف کنیم که برخی از سنگرهای ما را هم گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در کشور پتانسیل وجود دارد اما یک ایراد اساسی وارد است، افزود: ما در فضای مجازی رزمنده و نیرو داریم اما در شب عملیات که اکنون است هم‌دیگر را گم کرده‌ایم.

وی با تاکید بر ضرورت بی‌هیاهو عمل کردن گفت: آفت جبهه خودی من و تو گفتن‌هاست که بیچاره‌مان می‌کند بنابراین در جبهه خودی، هم‌افزایی و به شکل یک سیستم زنده عمل کردن فوق‌العاده مهم است. هم‌افزایی لازم اما کافی نیست شرط کفایت اثربخش بودن کار ماست گاه هم‌افزا می‌شویم اما روی اثربخشی تامل نمی‌کنیم.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر هم‌افزایی، اثربخشی و خلاقانه عمل کردن گفت: روز شکست ما روزی است که در فضای مجازی منفعلانه عمل کنیم و اول از همه باید وضع موجود را غربالگری و پالایش کنیم چون ما نیروهایی می‌خواهیم که باانگیزه و مومن به هدف باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فضای مجازی از خودش معلم تحویل می‌دهد، گفت: بنابراین ما نیازمند هم افزایی شبکه‌ای و یک شبکه وسیع و کارا در کشور هستیم چرا که از داخل و خارح از کشور جبهه انقلاب اسلامی مورد تهدید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: چرا شبکه ملی اطلاعات آرزو شده است؟ چرا دولتمردان ما کاری برای تحقق آن نمی‌کنند؟ چرا ما در یک حرکت بسیجی باید به دنبالش بدویم؟ این میدان کار ما است اما تا قله فاصله داریم.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: متاسفانه جبهه انقلاب برای این موضوع وقت نگذاشته است اما آن ها در مقابل در این بخش ابر قدرت شده اند، نقطه ثقلشان نیز تخریب اسلام است.

وی یادآور شد: وقتی به بدنه نیروهای ارزشی یک نگاه کلی می کنیم  متوجه می شویم که چقدر انسان توانمند داریم اما ایراد اساسی که بین نیروهای ارزشی وجود دارد گم کردن خودشان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما باید در عرصه فضای مجازی سیستمی عمل کنیم گفت: اگر غیر از این روشی را برگزینیم نتیجه ای نخواهیم گرفت، مدل دیگر نیز خلاقانه عمل کردن است و نیروهای انقلاب بدانند زمانی شکست می خورند که منفعلانه عمل کنند.

سردار غیب پرور افزود: فضای مجازی فضای عمل فعالانه است یعنی کادرسازی و تربیت نیرو از اولویت هایش باشد.

وی مطالبه گری را بخش دیگر از وظایف فعالان فضای مجازی خواند و ادامه داد: مطالبه گری عبارت است از مطالبه و عمل به فرمایشات رهبری زیرا ژرف ترین و عمیق ترین رهنمودهایی است که در کشور سراغ داریم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب