پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:09:18 - جمعه 7 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت نمادین کاروان سیدالشهدا(ع) در رابر/تصاویر
همزمان با هشمین روز از ماه محرم و با حضور عاشقان حسینی مراسم حرکت نمادین کاروان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) به کربلا در رابر برگزار شد .

به گزارش “صبح رابر”؛ عزاداران حسینی هیأت انصارالحسین (ع) ننیز علیا،  امسال هم در آیینی ۲۵۰ساله با حرکت نمادین ورود کاروان ابا عبدالله الحسین (ع)، همراه با شتر واسب در رابر با دسته های عزاداری و تغزیه خوانی یاد رشادت‌های ابا‌عبدالله و یاران با وفایش را گرامی داشتند.

در آستانه تاسوعای حسینی، ارادتمندان اهل بیت (علیه السلام ) در حرکت نمادین  کاروان کربلا با  دسته عزاداری حسینی حرکت خودش  را از میدان فاطمه الزهرا به سمت میدان آزادگان آغاز کرده، هر چند مسافتی  طولانی نیست اما درس های عاشورا را قدم به قدم  مرور می کنند و هر کدام به نوعی عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان می دهند.

 

هرکس به سهم خود در تلاش برای خدمت رسانی به زائران حسینی است یکی با توزیع  نذری  و همچنین چند رأس گوسفند  نذر  این  دسته  عزاداری شد، مردمان با شور  و شعور  حسینی با  شرکت در این  دسته عزاداری  نمادی از ولایتمداری و عشق خودشان را به  حضرت ابوالفضل  العباس(ع) به ویژه امام  حسین (ع)  به نمایش  گذاشتند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب