پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:26:28 - چهارشنبه 10 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار حاج قاسم سلیمانی عزادار شد
پدر بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه شب گذشته پس از عمری پربرکت بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

به گزارش “صبح رابر”؛ بیش از ۴سال ازغروب غم انگیز و نابهنگام والده مکرمه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گذشت.و امروز ۹آبان ماه رفتن نامنتظره، ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مؤمن، انقلابی و ولایی که وجودش افتخار بود و نبودنش مسلخ تلخ ناباوری،دلش دریای عشق بود و وجودش باران برکت.
به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی همه مادران و پداران شهداء همانطوری که شهید برگزیده است، مادر شهید شدن و پدر شهید شدن هم برگزیده است اینها امور تصادفی نیستند.
پدری فداکار که با مراقبت شصت و چهارساله در برگزاری مجالس اهل بیت (علیهم السلام به رغم فقر دوران گذشته و محافظت هفتادو چهار ساله بر لقمه حلال که در تربیت فرزندی برومند، رشید، مخلص و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که امروزه سرمایه‌‌ی عظیم انقلاب اسلامی و مایه مباهات ملت ایران نزد امت اسلامی و حمایت و همراهی رزمندگان جبهه مقاومت ضدصهیونیستم و تروریسم تکفیری به شمار می رود، ذخیره ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که ضامن درخشش و سربلندی آن عزیز به عرش پیوسته، در روز عقبی و دیوان الهی خواهد بود.
حاج حسن را همه این دیار می شناختند و مردم روستا هر روز به دیدارش می رفتند به گونه ای که اصلا احساس تنهایی نمی کرد، خودش می گفت: با کشاورزی و دامداری لقمه نان زحمت کشی در می آورد و زندگی میگذراند.
با داشته ها و نداشته های زندگی می ساخت و قانع بود زندگی بسیار ساده و با صفایی داشت قامتشان ما را یاد مدافعان ولایت می انداخت.
حسن سلیمانی با ایمان، فداکار، ولایت مدار، خوش اخلاق و مهمان نوازی بود. وهمواره در زندگی به دنبال شناخت تکلیف و وظیفه دینی و شرعی خود بود و فرزندی را در مکتب مسلکش پرورش داد که امروز نماد مقابله با جهل و نفاق و کفر است.
حاج حسن پنج فرزند سه پسر و دو دختر دارد . یکی از فرزندانش سردار حاج قاسم سلیمانی که این روزها به نامی تبدیل شده که لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل و داعش انداخته است او، در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجه سرلشکری دریافت کرد و مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد سردار سلیمانی از او به عنوان “شهید زنده” نام برده است.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران مدت هاست که به عنوان یک شخصیت پر نفوذ در منطقه “غرب آسیا” شناخته می شود.
در آستانه اربعین حسینی خبر در گذشت این پدر بزرگوار که افتخاری بس عظیم را تحویل امت اسلام داده است تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان اسلام بویژه مردم شهرستان رابر را متاثر و اندوهگین کرد.
مراسم تشییع و تدفین مرحوم حسن سلیمانی پدر گرامی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فردا ساعت ۹ صبح و مراسم ترحیم وی نیز در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری در روستای قنات ملک رابر برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است مراسم ترحیمی نیز عصر روز جمعه ۱۲ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.
همچنین طی پیامی آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رزم‌حسینی استاندار کرمان، مجمع نمایندگان استان کرمان و نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گذشت پدر گرامی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی، پیام های محبت آمیز مرهمی بر مصیبت غیر قابل جبران است که چه بسا هر حادثه مادی و معنوی را بتوان با توفیقاتی علاج نمود، اما از دست دادن پدر و مادر تنها خسارت جبران‌ناپذیر این عالم است.

 

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولد سال ۱۳۳۵ در شهرستان رابر از توابع استان کرمان است.
انتهای پیام /

  1. همشهری   آبان ۱۰, ۱۳۹۶  

    خداوند رحمتش کنه با امام حسین(ع) محشور بشه ان شالله

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب