پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:42:32 - چهارشنبه 8 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مانور زلزله و ایمنی در مدارس رابر برگزار شد/تصاویر
همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس به مناسبت هشتم آذر روز مقابله در برابر حوادث و بلایای طبیعی در دبیرستان دخترانه شبانه روزی تاج الدینی رابرگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ مانور زلزله و ایمنی ظهر امروز در مدارس رابر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مانور با به صدا درآمدن آژیر خطر و طی مراحل پناه گیری، خروج اضطراری و امداد و نجات با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در دبیرستان  دخترانه شبانه روزی تاج الدینی رابر برگزار شد.

فرماندار رابر در مراسم نمادین  با تاکید بر نقش مهم افزایش آمادگی در کاهش خسارات در هنگام وقوع بلایای طبیعی اظهار داشت: هدف از برگزاری  مانور زلزله و ایمنی در مدارس، حفظ آمادگی برای مقابله با بلایای طبیعی، هماهنگی دستگاه‌های عملیاتی و امدادی و بررسی میزان اثربخشی و کارآیی تیم‌های امدادی و افزایش مهارت‌ها و افزایش آگاهی دانش آموزان است.

علیدادی با تسلیت درگذشته شماری از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور بر لزوم آموزش مقابله با بلایای طبیعی برای عموم مردم و تحقق مرحله پیش بینی و پیشگیری مدیریت بحران و ضرورت برگزاری مانور و آموزش تخصصی مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید مقاوم سازی ها راجدی بگیریم که در زمان بروز حوادث طبیعی دچار مشکلات زیادی نشویم افزود: تمام سرمایه ی یک منطقه نیروی انسانی است و این دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند .

امدادگران جمعیت هلال احمر رابر امروز در این مانور در کنار دانش آموزان بودند و به آنها آموزش دادند که هنگام زلزله در هر مکانی که هستند چطور پناه‌ بگیرند تا آسیب نبینند یا کمتر دچار آسیب شوند.

شایان ذکر است دانش آموزان با شرکت در این مانور با نحوه پناه گیری هنگام وقوع زلزله آشنا شدند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب