پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:49:42 - سه شنبه 17 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باقی مانده سود سهام عدالت کی واریز می شود؟
سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که ۷۸ درصد مشمولین را تشکیل می دهد پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند با توجه به سودهای دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر به حسابشان واریز می شود.

به گزارش“صبح رابر”؛  سید جعفر سبحانی، مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی درباره زمان واریز چهار گروه باقی مانده از گروه مشمولین سهام عدالت افزود: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که ۷۸ درصد مشمولین را تشکیل می دهند پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند و به مرور به با توجه به سودهای دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر به حسابشان واریز می شود.

 

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: از دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود ۲۲ درصد از مشمولین که شامل ۱۶گروه بودند، مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

 

وی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکتهای موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: این تعداد از شرکتهای موجود در سبد سهام عدالت قانونا تا پایان خردادماه سال ۹۷ فرصت دارند تا سود سهام عدالت را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز کنند، و با توجه به همکاریهایی که تا به حال داشته اند امید است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز ۹۷ سود را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.

 

سبحانی اظهار کرد: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت حدود ۹۳۰ میلیارد تومان سود بین تمامی مشمولین تقسیم شد که بر این اساس ۱۶ گروه از مشمولین که در مرحله اول سود خود را دریافت کرده بودند در مرحله نهایی و تکمیلی تمامی باقیمانده سود خود را دریافت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: سود مشمولین ۴ گروه حدودا ۸۰ هزار تومان برای سال ۹۶ و سود مشمولانتحت پوشش نهادهای حمایتی(کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی) و مشمولانی که به صورت داوطلبانه سهام خود را تا سقف یک میلیون تومان تکمیل کرده اند مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است و سازمان خصوصی سازی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا پایان سال ۹۶ سود عملکرد سال ۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر را به صورت کامل برای تمامی مشمولان تسویه کند.

منبع: تسنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب