پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:27:03 - پنجشنبه 3 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار سلیمانی: ۴۰ سال است که ایثار پاسداران را از نزدیک می بینم/ سپاه از شخصیت انقلاب دفاع می کند
صبح امروز با حضور فرماندهان ، پاسداران و پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان، لشکر ۴۱ ثارالله و یگان های سپاه مستقر در شهرستان کرمان از زحمات و تلاش های سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزاد سازی عراق و سوریه از لوث وجود داعش و صدور انقلاب اسلامی با اهدای قرآن کریم و لوح، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از سایت رسمی سپاه ثارالله، صبح امروز با حضور فرماندهان ، پاسداران و پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان، لشکر ۴۱ ثارالله و یگان های سپاه مستقر در شهرستان کرمان از زحمات و تلاش های سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزاد سازی عراق و سوریه از لوث وجود داعش و صدور انقلاب اسلامی با اهدای قرآن کریم و لوح، تقدیر به عمل آمد.

در این دیدار که در مقر لشکر ۴۱ثارالله صورت گرفت، سردار سلیمانی با تشریح جایگاه سپاه در حفظ انقلاب اسلامی گفت: سپاه به مانند محافظ یک شخصیت است و همانطور که یک محافظ با دید عمیق اطراف را نگاه می کند تا خطری شخصیت را تهدید نکند، سپاه نیز با بصیرت از شخصیت انقلاب اسلامی دفاع می کند.

وی با تاکید براینکه ۴۰ سال است که ایثار پاسداران در عرصه های گوناگون را از نزدیک می بینم، اعلام داشت:سپاه ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است ولی برخی به بهانه های واهی و استدلال های ضعیف می خواهند آن را حذف کنند.

فرمانده نیروی قدس با تشریح فتنه تکفری-صهیونیستی داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: در طول تاریخ منطقه ، هیچ حادثه ای به وحشتناکی داعش نداشتیم ولی خداوند از دل این حادثه ، یک مولفه قدرت به قدرت های انقلاب اسلامی اضافه کرد.

وی با اشاره به شعری از پروین اعتصامی بیان داشت: پس به قدرت خدا اعتماد کنیم و تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگیریم.

لازم به ذکر است، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی از آغاز جنگ تحمیلی تا سال ۱۳۷۶که به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به مبارزه با دشمن بعثی و اشرار جنوب شرق پرداخته است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب