پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:17:25 - جمعه 2 شهریور 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی عرضگی مدیریت را پاس به تحریم می دهید /فشارهای اقتصادی با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است/ضعف بصیرت؛ پازل دشمن را تکمیل می کند
فرمانده سپاه ثارالله کرمان بااشاره به پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می تواند ۲۵ تا۳۰ درصد براقتصاد ما تاثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره باآمریکا دارند نکته مثبت این رابطه در تاریخ چیست؟.

به گزارش “صبح رابر”، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر روز گذشته در همایش یاوران ولایت در رابر  یا تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: امیدواریم از فیوضات و برکات دهه ولایت بهره مند بشویم

 

وی با تقدیر از بسیجیان در رده های بسیجی شهرستان شهید پرور، ولایتمدار و انقلابی رابر گفت: در شرایط امروزی؛ جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سؤالات مطرح شده در جامعه امروزی که آیا راه حل مشکل  اقتصادی در جامعه ما نیست گفت: همانگونه که پیچیده ترین مسایل را در این چهل سال انقلاب حل کردیم عزم اراده و باور می خواهد؛ با نگاهی به تاریخچه سراسر موفقیت ۴۰ ساله انقلاب، ما چگونه مشکل ۸ سال دفاع مقدس را حل کردیم در واقع  این جنگ هشت ساله؛ جنگ جهانی سوم بودمنتهی کمتر به آن پرداخته شده است.

وی افزود: چطور ما جریان  فتنه ۷۸، ۸۸ ،۹۶وداعش و این فتنه های مختصری که امسال داشتیم با همه اینها مقابله کردیم و از گردنه مقابل با جمهوری اسلامی حذفشان کردیم، اگر قدرت و توان نداشتیم چرا توانستیم این کار انجام دهیم، ما مشکل غیر قابل حل نداریم جمهوری اسلامی پیچیده ترین مشکلات را حل و  سربلند سرافراز بیرون آمد این ها که مشکل ساده و پیش پاافتاده ایست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:رهبرانقلاب فقط رهبر جمهوری اسلامی نیست بلکه رهبری ملت های مسلمان و مستضعف عالم را هدایت می کند و تمام تلاش دشمنان در راس آنها امریکاو اسراییل جلوگیری از الگو شدن نظام جمهوری اسلامی است.

سردار ابوحمزه افزود: هدف دشمن فروریختن انقلاب با هدف گرفتن ستون آن یعنی مقام معظم رهبری است که می گویند اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را بزنیم باید ستون انقلاب را بزنیم و دشمنان داخلی وخارجی می خواهند با هروسیله ای ذهنیت مردم را مخدوش و کم کم مردم را مقابل رهبری قرار دهند.

وی اظهارداشت:مدیریت جهادی نه فقط در عرصه  اقتصادی بلکه در همه عرصه ها مورد توجه قرارگیرد درحال حاضر مهمترین جهاد تبیین مشکلات جامعه برای مردم است.

سردارابوحمزه تاکید کرد: مشکل مدیریت باید حل شود،این مدیریت جاری و سری خیر، مدیریت جهاد و انقلابی ببینید.آنهایی که می خواهند گرد ناامیدی را در فکر وذهن مردم بپاشند شما باید مردم را آگاه وبصیرت افزایی کنید.

وی، کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، وتدبیر ودرایت را از شاخصه ها وویژگی های مدیریت جهادی برشمردو افزود:، مقام معظم رهبری از چندین سال قبل ۲۴سیاست اقتصادمقاومتی را پیش بینی، تدوین و ابلاغ کردند اعم از حوزه بانک ها، بیمه،نفت، نقدینگی بورس و موارد دیگر اما گوش شنوایی نیست ووقتی عمل نمی شود همه گرانی طبیعی است و به مردم آسیب می زند.

سردار ابوحمزه  بااشاره به پاس دادن تحریم به شرایط اقتصادی فعلی کشور گفت: تحریم دشمنان فقط می تواند ۲۵تا۳۰ درصد براقتصاد ما تاثیر بگذارد که تعدادی به بهانه تحریم تمایل به مذاکره باآمریکا دارند.

وی با بیان اینکه باید با مفاسد اقتصادی به شکل قاطع و قوی برخورد کرد افزود: بنابه فرموده مقام معظم رهبری درروزهای اخیر در جمع مردم مشکل اساسی کشور ما از داخل است که باید چاره اندیشی شود‌ وباید مدیریت جهادی وانقلابی شود.

 

سردارابوحمزه بااشاره به اینکه کشورما با همه سختی های ۴۰سال گذشته از جمله پیروزی دفاع مقدس با یک کشور در مقابل کشورهای دیگر مسائل پیچیده ای را حل کرده گفت: رفع مشکلات فعلی از جمله شرایط فعلی اقتصاد عزم واراده می خواهد نه با ساعت اداری ، وقت بگذارید ودلسوزی داشته باشید که قطعا حل خواهد شد.

وی اظهار داشت : بعضی افراد نااگاه ومغرض به توفیقات انقلاب بعضی مسائل را برمبنای ازبین رفتن انقلاب ونظام به خورد مردم ندهند. ضعف بصیرت پازل دشمن را تکمیل می کندبنابراین پاسخ به شبهات یک وظیفه و رسالتی بر دوش همه کسانی که دلسوز انقلاب اسلام  هستند.

 

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه وظیفه رهبری تعیین سیاست های کلان اسلامی است، گفت: اگر قرار بود رهبری همه مسائل و مشکلات را برطرف کنند پس دیگر چرا ما رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنیم؟!

ابوحمزه گفت: انتصاب رئیس قوه قضائیه با رهبری است اما انجام وظایف رئیس قوه قضائیه در بدنه در برخورد با جرائم و تخلفات بر عهده ریاست آن است، وظیفه مجلس قانون گذاری، استیضاح ، تحقیق و تفحص از سازمان ها و .. است و همه معضلات و آسیب های اجتماعی، مسائل فرهنگی و سیاست خارجی بر عهده دولت و شخص رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: چرا برخی می گویند هر مشکلی پیش می آید بر عهده رهبری است در حالیکه رئیس جمهور، هیات دولت استانداران و فرمانداران متولی امر هستند و باید پاسخ دهند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در عرصه اقتصادی راه حل را در مذاکره با امریکا می دانند  که باید سوال کرد الان کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند مشکلاتشان حل شده است؟ در ترکیه چرا در مقابلش ایستادند و کودتا شد در پاکستان ومصر که تماما در اختیار انان بود چرا کاری نکردند، کشورهای حاشیه خلیج فارس کدام مشکلشان حل شد صدام سال ها برای منافع آمریکا و غرب جنگید چطور با او برخورد کردند شاه ایران ۵۴ سال در اختیار آنان بود در نهایت او را به آمریکا راه هم ندادند.

وی با اشاره به اینکه رابطه با آمریکا سرابی بیش نیست گفت: برای رابطه با آمریکا چه نکته مثبتی وجود دارد تاریخ را مطالعه کنید وضعیت آمریکا را قبل از انقلاب، در جهان و در داخل ببینید و آگاهانه تدبیر کنید.

این فرمانده سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: آمریکا قابل اعتماد نیست امروز هم اعلام می کنم اروپا قابل اعتماد نیست در همه صحنه ا اروپایی ها پشت سر آمریکاست.

سردارابوحمزه بااشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، تکنولوژی ،پزشکی ونظامی گفت: همین الان مابه ۳۵کشور صادرات سلاح ومهمات داریم وپیچیده ترین هواپیما بصورت بومی در کشور ما به پرواز درامد و درحال حاضر با موشک شهاب ۳بابرد ۲هزارکیلومتربومی می توانیم قلب اسرائیل را نشانه بگیریم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب