پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:37:48 - شنبه 28 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی کتاب بابا کی می آیی؟ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(علیه السلام)
کتاب باباکی می آیی؟؛ شامل زندگی،خاطرات وروایت دختران چشم به راه شهیدجاویدالاثر از شهدای کرمان در سطح کشوری و جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) رونمایی شد.

به  گزارش “صبح رابر”؛ مراسم رونمایی از کتاب بابا کی می آیی؟ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(علیه السلام) با حضور فعالین اقتصادی و مسئولین اصناف استانها و بسیج اصناف کشور  آغاز و در ادامه کلیپ نه دقیقه ای شامل زندگینامه و نامه های شهید میرافضلی به دخترو دختر به پدرشهیدش پخش شد.

مراسم رونمایی با حضور حضرت آیت الله احدی از اساتید برجسته اخلاق و حوزه و دانشگاه، دکتربادامچیان نایب رییس حزب موتلفه و از مبارزین انقلابی و نویسنده و مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف،  فقیهی رییس قشر اصناف بسیج کشور، دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و برادر حیدری جانشین وی به همراه محمد حسین خانی نویسنده کتاب بابا می آیی؟ انجام گرفت.

محمد حسین خانی نویسنده کتاب با قرارگرفتن در پشت تریبون ضمن ابراز خرسندی از رونمایی کتاب در فضای معنوی و جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم  توضیحاتی در خصوص کتاب ارائه نمود. ودر ادامه حضرت آیت االله احدی به ایراد سخن پرداخت.

نکات ویژه این مراسم:

_کلیپی که پخش شد تاثیرگذار ی زیادی داشت و باران اشک مخاطبین که اکثرا از بازاریان جبهه رفته بودند را جاری ساخت.

_بعد از پخش کلیپ مجری مراسم به صحنه آمد و با مزاح گفت:با کلیپی که پخش شد هم کتاب معرفی و هم حضار حض معنوی را بردند و دیگر نیازی به مداح و توضیح نویسنده نداریم.

_نمایندگان خبرگزاری ها و صدا وسیما در سالن حضور و گزارشات را منعکس می نمودند.

– بادامچیان که خود حداقل پنجاه کتاب تالیف نموده و کتاب مذکور را به صورت کامل و دقیق مطالعه نموده بود، برای دقایقی در گوشه سالن با نویسنده کتاب صحبت و ضمن تشکر از جمع آوری دقیق مطالب و نظراتش را برای هرچه پربارتر شدن کتاب ارائه نمود.

_توسط بسیج اصناف برای همه حضار یک جلد کتاب هدیه و اعلام شد تا درخواست های خود را برای سفارش کتاب به ناشر ارائه دهند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب