پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:13:18 - سه شنبه 20 آذر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۷۶ زائر کربلای ایران از رابر به مناطق جنوب کشور /تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابرگفت: ۷۶دانش آموزدختر پایه دهم در قالب دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش در مراسم اعزام کاروان راهیان نور شهرستان رابر با بیان اهمیت این سفر معنوی و زیارتی گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان و کمبود ظرفیت نتوانستیم همه متقاضیان را اعزام کنیم.

وی این سرزمین مناطق جنوب کشور را به سرزمین کربلای ایران تشبیه کرد و گفت: در هر قسمت از این سرزمین مقدس  ۲۲۰هزار شهید گلگون کفن نقش بر زمین شدند این سرزمین پاک جای کسانی  است که برای تبعیت ولی فقیه از همه ی تعلقات دنیوی خودگذشتندو ادامه دهندگان راه امام حسین(علیه السلام) در این سرزمین به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با اشاره به اینکه این کاروان با دو دستگاه اتوبوس سفر خود را آغاز کرد، بیان داشت: مدت سفر کاروان راهیان نور پنج روز است که طی آن دانش آموزان از مناطق شلمچه، هویزه، طلایه، چذابه، خرمشهر و اروندکنار بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان و خباثت و دشمنی های صدامیان افزود: در کنار بازدید از این مناطق عملیاتی اجرای فعالیت‌های مختلف آموزشی و فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های این سفر برشمرد.

امام‌بخش همچنین با تأکید بر توسل به شهدای گرانقدر که چیزی از امامزادگان ما کم ندارند تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان بیان رشادت های رزمندگان و دشمنی های صدامیان پرداخت.

وی در پایان گفت: همه شهدا صاحب کرامات هستند،قدر  این سفر زیارتی را بدانید و نهایت بهره  را از آن ببرید.

 

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب