پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:47:35 - شنبه 7 مهر 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شائبه‌های ایجاد شده در مورد بانک رسالت کذب است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شائبه های ایجاد شده در مورد بانک رسالت کذب است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از روابط عمومی دفتر ارتیاطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور “محمدرضا پورابراهیمی” در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه کوهپایه در جمع مردم در ارتباطات با موضوعی که به شکل غیررسمی در فضاهای مجازی در مورد بانک رسالت مطرح شده است، اظهار داشت: طی اطلاعاتی که از طریق بانک مرکزی دسترسی پیدا کردیم، این مسئله صحت ندارد و بانک مرکزی نیز رسما آن را تکذیب کرده است.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید با اطلاع‌ رسانی بیشتر و کامل تر، موضوعات مربوط به ایجاد نااطمینانی در ارتباط با بانک رسالت را برطرف کند، عنوان کرد: به نظر می رسد این اقدامات به شکل سازماندهی شده، برای ایجاد عدم اعتماد به حوزه نظام بانکی باشد که با رویکرد رسانه‌ای تعریف شده نیز مدنظر قرار گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه قضایی به شکل قاطع با این اخلاگران در حوزه اعتماد عمومی باید برخورد کند، ضمن اینکه از مردم انتظار داریم که متناسب با آنچه واقعیتهای منطبق با فعالیت های نظام بانکی است، تصمیم بگیرند.

پورابراهیمی افزود: مردم نباید اجازه دهند دیگران از شرایط به وجود آمده، سوءاستفاده ببرند، ضمن اینکه دستگا قضایی و نظارتی در این حوزه موضوعات مربوطه را دقیق رصد کنند

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب