پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:37:47 - یکشنبه 1 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) درمهدیه صاحب الزمان رابر برگزار شد
مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) درمهدیه صاحب الزمان رابربا سخنرانی حجت الاسلام تقوی کارشناس تحقیق و بررسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور واجرای برنامه های شاد ومتنوع برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام تقوی کارشناس تحقیق و بررسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مهدیه صاحب الزمان رابر با تبریک نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت گفت: گرچه تولدامام زمان (عج) درنیمه شعبان است اماتاریخ ایشان به بلندای بعثت است وازروزی که پیامبراکرم (ص) ازغارحرا بیرون امد عدالت جهانی امام را مطرح کردند.
وی یکی از اعمال شب نیمه شعبان را احیا و شب زنده داری خواند و گفت :امام زمان (عج) در شب نیمه شعبان سال ۲۵۵هحری قمری به دنیا آمد در حالی که حضرت نوح،ابراهیم و اسماعیل و حتی هندوها در مورد امام زمان (عج) سخن گفته آمد بلندای تاریخ امام زمان (ع) به هزاران سال قبل برمی گردد.
وی بااشاره به اینکه تاریخ امام زمان (عج) به بلندای همه ادیان الهی ومکاتب است گفت: مسئله مهدویت ازاعتقادات همه متدینین به ادیان ابراهیمی است. کدام شخصیت را میشناسید که قبل از تولدش از او سخن گفته باشند.
حجت الاسلام تقوی افزود: اعمال ما در هر جمعه و دوشنبه بر امام زمان (عج) عرضه می شود باید ببینم اعمال مورد رضایت امام زمان (عج) هست یا نه؟، اعمال زشت را باعث حجاب بین شما و امام زمان (عج) برشمرد .
حجت الاسلام تقوی گفت: اگر دل ها به هم نزدیک تر شود ظهور نزدیک می شود.
وی بااشاره به اینکه شب نیمه شعبان ازبرجستگی های خاصی برخوردار است گفت: وظیفه مادرقبال امام زمان عج این است که موانع ظهور را ترک کنیم.
وی عدم دوستی و همدلی ،کمرنگ شدن صله رحم ، رقابت های ناسالم ، رشوه ومال شبهه ناک را از موانع ظهور برشمرد وازمردم خواست تاتلاش کنند بااعمال خود این راه را هموار کنند.

وی سردار سلیمانی را نیزبعنوان یک شخصیت برجسته درجهان اسلام عنوان کرد وافزود:ایشان با اعمالش در دل جهانیان قرار داردو خوشا به شرف و نجابت مردم رابر که چنین فرزندانی از این مرزوبوم برخاسته اند.
وی درپایان با اشاره به اینکه امام جمعه امام جمع است گفت : امام جمعه محور وحدت و همدلی مردم است وازتلاش های حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی و ائمه جمعه ای که درشهرستان رابر خدمت کرده اند قدردانی کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب