پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:44:11 - دوشنبه 11 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مصاحبه خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر در تشریح اقدامات سپاه شهرستان در مقابله با ویروس کرونا؛
یکی از بزرگترین رزمایشهای نیروهای مسلح در این مقطع رقم خورد / توزیع دو مرحله بسته معیشتی و بهداشتی در بین مردم مستمند شهرستان / بکار گیری ظرفیت بسیج مردمی برای آرامش مردم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابرگفت: ارتش قهرمان و ولایی، نیروی مقتدر انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همیشه در صحنه که همواره خود را از مردم و در کنار مردم می بینند با تمام امکانات پا به عرصه ی مبارزه با کرونا و خدمت به مردم گذاشتند. که می توان گفت یکی از بزرگترین رزمایشهای نیروهای مسلح در این مقطع رقم خورد.

سرهنگ امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر در گفتگو با خبرنگار “صبح رابر” در تشریح اقدامات سپاه شهرستان در مقابله با ویروس کرونا اظهارکرد: اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت علمدارکربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، ولادت سیدالساجدین امام زین العابدین (ع) احیا گر نهضت عاشورا و پیشاپیش نیمه شعبان ولادت آخرین منجی عالم بشریت صاحب العصر و الزمان حضرت مهدی (عج) را خدمت مقام عظمای ولایت و مردم شریف و شهید پرور شهرستان رابر مخصوصا خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزوی سلامتی برای یکایک عزیزان را در سال جدید سال جهش تولید دارم.

وی، با بیان اینکه سال ۹۹ را در حالی آغاز کردیم که دنیا و به تبع آن کشور عزیزمان ایران درگیر مهمان ناخوانده ی ویروس کروناست، افزود: جدای از نحوه شکل گیری و انتشار این ویروس در سطح دنیا، قطعا این هم یک آزمون بزرگ الهی برای اهل تقوا وعذاب و مشقت برای مستکبران و ظالمان زمین است و ان شاالله نتیجه ی آن خیر و برکت برای مسیر حق و حقیقت خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر تصریح کرد: با شیوع این ویروس در کشور و فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز مبنی بر ورود همه جانبه نیروهای مسلح برای مقابله ی با آن، پس از تشکیل ستاد مرکزی در ستاد کل، وظایف رده های مختلف مشخص و ابلاغ گردید.

وی عنوان کرد: ارتش قهرمان و ولایی، نیروی مقتدر انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همیشه در صحنه که همواره خود را از مردم و در کنار مردم می بینند با تمام امکانات پا به عرصه ی مبارزه با کرونا و خدمت به مردم گذاشتند. که می توان گفت یکی از بزرگترین رزمایش‌های نیروهای مسلح در این مقطع رقم خورد.

مصطفی امام بخش با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با استفاده از ظرفیت عزیزان بسیجی در کنار سایر دستگاههای دولتی اقداماتی انجام داده است تشریح کرد: استفاده از نیروهای عزیز بسیجی برای کمک به شهرداری و دهیاری ها برای  گند زدایی و ضد عفونی معابر و اماکن در سطح شهر و روستاها به صورت همه روزه، نظارت بر بازار و رصد نحوه توزیع مایحتاج مردم مخصوصا اقلام بهداشتی به منظور جلوگیری از احتکار و گرانفروشی، معرفی تعداد ۲۴۴ نفر بسیجی داوطلب به شبکه بهداشت شهرستان به منظور کمک به طرح غربال گری خانواده ها، اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی برای آگاه سازی مردم در فضای مجازی و تبلیغاتی انجام شده است.

وی ادامه داد: رصد مداوم فضای مجازی برای برخورد با شایعه پراکنی و جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت درسطح شهرستان، تامین نیروی کمکی در کنار عزیزان انتظامی در دو ایستگاه کنترل ورودی گدار اسکر و پاسگاه هنزا به صورت ۲۴ ساعته برای جلو گیری از ورود افراد غیر ساکن به شهرستان، رصد و شناسایی مسافران غیر بومی حاضر در شهرستان و تلاش برای برگشت دادن آنان به شهر خود را از جمله اقدامات مهم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر است.

سرهنگ امام بخش همچنین به توزیع دو مرحله بسته معیشتی و بهداشتی در بین مردم مستمند شهرستان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول ۱۳۰ بسته معیشتی مواد غذایی شامل (برنج، روغن، گوشت، تن ماهی و مرغ) به ارزش هر بسته ۲۷۰ هزار تومان به ارزش جمعا ۳۵ میلیون تومان از اعتبارات محرومیت زدایی سپاه و در مرحله دوم توزیع ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی شامل (برنج ، روغن، ماکارونی، مایع دستشویی، ماسک، مایع ضدعفونی کننده دست ) به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان و جمعا به ارزش ۱۰ میلیون تومان که توسط خیران رابر در اختیار ناحیه قرار گرفت و بین محرومین توزیع گردید.

وی با اشاره به کمک به امنیت پایدار محله ها با استفاده از گشتهای محله محور بسیج خاطرنشان کرد: امید دارم با دعا و توسل مردم عزیزمان و عنایت خدای متعال و رعایت هر چه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی ان شاءالله اقدامات جمیع دستگاههای دولتی و مردمی به نتیجه بنشیند و شاهد ریشه کنی این بیماری در میهن عزیزمان باشیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب