پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:36:06 - یکشنبه 27 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم بخصوص امت اسلامی باید مقاوم بایستند و اجازه ندهند حکم اجرا شود
منظری توکلی هدف از حکم اعدام شیخ نمر مبارزه با پدیده بیداری اسلامی دانست و عنوان داشت : حداقل ملت ها حرکت های خوبی باید داشته باشند ، امروز انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی گسترده تر شده است ، مردم بخصوص امت اسلامی باید مقاوم بایستند و اجازه ندهند حکم اجرا شود و برای همیشه آزادیخواهان به انزوا بروند

منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار ” صبح رابر” از صدور حکم اعدام شیخ نمر انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به موج بیداری اسلامی امروز که تمام کشور های اسلامی را در بر گرفته است   ، مسلمانان خواستار اسلام ناب محمدی هستند و شیخ نمریکی از رهبران عالی رتبه جنبش اسلامی خواهی عربستان است .

وی دولت عربستان دولت بسیار مستبدی دانست و افزود :  شیخ نمر ، نماد آزادی خواهی ، انسان کامل و الگوی انسان های آزاده ایست که می خواهند اسلام در جامعه و در دنیا حاکم باشد .

دکتر علیرضا منظری توکلی با محکوم کردن این حکم ناعادلانه گفت : حکم اعدام ایشان خلاف قانون ، خلاف شرع وخلاف عرف جوامع دموکراتیک است ، این حکم اعدام یک حکم ناعادلانه است و دولت عربستان باید در رفتارش تجدید نظر کند و اگر بخواهد به همین شکل ادامه بدهد ، قطعاً نابودی خودش را د ر پی خواهد داشت .

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد واکنش مسلمانان جهان به این حکم افزود : واکنش هایی کم و بیش تا الان در مورد این مسئله انجام شده ولی کافی نیست ، باید واکنش ها خیلی گسترده تر از این باشد، بالاخره یک انسان امروز مورد تهدید قرار گرفته است و احتمالش هم هست که اعدام شود و آن هم انسان آزادیخواهی که دنبال این است که مردم در عربستان اززیر بار ظلم و استبداد بیرون بیایند، وحرفهایشان را بگویند که حرفهای حقی هم هست .

وی افزود : من امیدواریم که ملت های کشورهای اسلامی حتی اگر دولت هایشان موضع گیری خوبی ندارند برخیزند و علیه حکم ناعادلانه فریاد بزنند .

منظری توکلی هدف از حکم اعدام شیخ نمر مبارزه با پدیده بیداری اسلامی دانست و عنوان داشت : حداقل ملت ها حرکت های خوبی باید داشته باشند ، امروز انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی گسترده تر شده است ، مردم بخصوص امت اسلامی باید مقاوم بایستند و اجازه ندهند حکم اجرا شود و برای همیشه آزادیخواهان به انزوا بروند .

وی ادامه داد: به نظر من برای آل سعود عواقب این حکم فقط نابودی خودشان است و گزینه دومی هم وجود ندارد ، مطمئن باشید اگر این حکم اجرایی شود ، مردم شروع به فعالیت و حرکت کردن می کنند و مطمئن باشید که حکومت  با کفر باقی می ماند ولی با ظلم باقی نمی ماند ، اگر این اتفاق بیفتد چون ظلم آشکار و بزرگی است قطعاً آل سعود به نابودی خواهند رسید و نابود می شود .

نماینده مردم شهرستانهای رابر و بافت و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی در خصوص اتخاذ راهبرد مناسب از سوی مسلمانان در این زمینه گفت : مردم باید خودشان حرکت و فعالیت کنند و از دولت هایشان بخواهند در مقابل این حکم بایستد تا این حکم اجرا نشود ،این راهبرد می تواند تأثیر گذار باشد ، یعنی ملت ها هم از دولت عربستان بخواهند این حکم اجرا نشود و هم از دولت هایشان بخواهند که در مقابل اجرای این حکم بایستند .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب