پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:32:11 - چهارشنبه 1 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نبود دستگاه کارت خوان در مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهدای رابر
گسترش شبکه های بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و پایانه های فروش مزایای متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به عدم حمل پول نقد،سرعت دهی در معاملات،کمک به سلامت و بهداشت افراد و جامعه،افزایش ضریب امنیت،دریافت و پرداخت مبالغ بالا بدون پذیرش ریسک،عدم وجود مشکلات شمارش و استرداد وجه خرد و……اشاره کرد.

به گزارش  “ صبح رابر“مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی  شهرستان رابرتنها مراجع درمانی مردم شهرستان رابر نیز می باشد.

اما اگر روزانه به این مرکز خدمات درمانی گذرتان بخورد ،‌حتما با ید پول نقد همراه داشته باشید و به کارت اعتباری خود بسنده نکنید ؛ چرا که در این مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی  شهرستان رابر هنوز دستگاه کارت خوان وارد نشده است.

یکی از شهروندان رابری که گذرش به این مرکز بهداشت و درمانی خورده بود و با این مشکل مواجه و از این مشکل دچار زحمت زیادی شده بود می گفت : برای گرفتن پول باید آژانس تهیه می کردم ،به نزدیک ترین عابر بانک که شعبه دوم بانک ملی شهرستان که آیاعابر بانک فعال بود یا نبود .

شمس الدینی ادامه داد : اگر فعال نبود باید به مرکز شهر می رفتم تا عابر بانک های دیگر پول نقد تهیه می کردم و دوباره به خدمات درمانی می رفتم ،خلاصه وقت زیادی طول می کشید برای پرداخت هزینه دارو یا هزینه های دیگر که می شود با کمترین زمان ممکن این مسئله به راحتی حل شود .

وی گفت : کارکنان این مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی  شهرستان رابر زحمت زیادی می کشند اما برخی از نواقص موجود با کمترین هزینه می تواند رضایت بیشتری برای مردم ایجاد نماید.

شهروند دیگری می گوید : مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی  شهرستان رابرشاید در طول شبانه روز مراجعه کنندگان آن بیش از ۲هزار نفراز خود شهرستان و یا حتی مسافرداشته باشد .اما در شرایط امروز که حتی  مغازه ها  یا دست فروشان نیز به دستگاه کارت خوان مجهزاند .

وی اضافه کرد : با وجود مراجعه کنندگان مجهز کردن قسمت صندوق مرکز بهداشت و درمانی شبانه روزی  شهرستان رابر به دستگاه کارت خوان هزینه ی آنچنانی ندارد ولی رضایت مردمی را حتما به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب