پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:02:59 - پنجشنبه 14 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایجاد شبکه های اجتماعی برای کم کردن نفوذ رسانه ملی است
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان کار رسانه را کاری با ظرافت دانست و گفت: ایجاد شبکه های اجتماعی برای کم کردن نفوذ رسانه ملی است.

به گزارش “صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “،  ابوالحسن صادقی جهانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان صبح امروز ( ۱۴ اسفند ) در دیدار با سردار چناریان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیت اجتماعی پایدار همکاری مردم لازم و ضروری است، گفت: اگر مردم در تامین امنیت اجتماعی درگیر شوند، این امنیت پایدار می شود.
وی پلیس را نیرویی مقتدر و پاسخگو به مسائل اجتماعی دانست و افزود: عموم مردم نسبت به پلیس و حضور آن خوش بین هستند.
صادقی جهانی کرمان را شهری مذهبی با بهره گیری از ظرفیت عظیم نیروی انسانی معرفی کرد و گفت: حضور انسان های موفق در سطح کشور نشان از وجود خانواده های مذهبی است که بحمدالله در کرمان فراوان است.
وی با اشاره به اینکه کار رسانه یک کار با ظرافت و زیرپوستی است، خاطر نشان کرد: تبلیغ مستقیم زودگذر است و پایدار نمی شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان ایجاد شبکه های اجتماعی را در جهت کم کردن نفوذ رسانه ملی عنوان کرد و افزود: صدا و سیما نیازمند همکاری پلیس است و با همدلی و هم افزایی می شود در کاهش آسیب های اجتماعی موفق و موثر بود.
وی استفاده از نیروهای دانشگاهی و علمی در اتاق فکر های دو نهاد را خواستار شد و خاطر نشان کرد: باید با استفاده از افکار مختلف علمی راهکاری برای تزریق نشاط معنوی مناسب به جامعه داشته باشیم و این نشاط معنوی را ترویج دهیم.
در این نشست فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز با بیان اینکه برنامه های صدا و سیما از عوامل موثر در ایجاد امنیت اجتماعی پایدار در کشور است، گفت: با کار مشارکتی و دلسوزانه و همدلی می شود در جلوگیری از آسیب های اجتماعی موثر بود.
وی با اشاره به اینکه کار های علمی و تحقیقاتی خوبی در پلیس انجام شده است، افزود: قطعا استفاده از این کار تحقیقاتی در برنامه های صدا و سیما ما را به اهداف مورد نظر و کاهش آسیب ها و همچنین آگاهی خانواده ها از مشکلات روز نزدیک می کند.

سردار چناریان با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس کرمان، عنوان کرد: استان کرمان بواسطه شرائط جغرافیایی در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته و این موضوع باعث بروز بسیاری از تهدید ها و آسیب ها برای مردم استان شده است.
وی در پایان با اشاره به تعامل بسیار خوب صدا و سیما با نیروی انتظامی استان در گذشته بر تداوم همکاری و تعامل بیشتر تاکید کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب