پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:42:56 - چهارشنبه 6 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرتنش ترین شب تنها پمپ بنزین شهرستان رابر+ تصاویر
در پی اعلام سهمیه بندی بنزین توسط هیئت دولت در شامگاه سه شنبه بسیاری از صاحبان خودروها در شهرستان رابر به امید پر کردن باک خودروها به سوی تنها جایگاه سوخت هجوم آوردند.

به گزارش” صبح رابر” با اعلام خبر آغاز سهمیه بندی بنزین در آخرین ساعات روز سه شنبه منجر شد تا اغلب مالکان خودروهای شخصی برای دریافت بنزین بدون سهمیه بندی، برای آخرین بار راهی پمپ های بنزین شوند و این مسئله منجر شد تا در تنها پمپ بنزین شهرستان رابرصف های طویلی از خودروها و موتورسیکلت ها تشکیل شود. بسیاری از کسانی که با مشاهده صف های طولانی در پمپ های بنزین از پر کردن باک خودروی خود ناامید می شدند نیز سعی داشتند تا حداقل یک چهار لیتری بنزین بدون سهمیه دریافت کنند.

غافلگیری  باعث بروز وقایع ناگوار تا آخرین ساعات روزگذشته ، تکلیف افزایش یا عدم افزایش قیمت بنزین مشخص نشد عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع موجب شد تا شب گذشته تا حوالی بامداد، صفهای طولانی خودرو پشت تنها جایگاه‌های سوخت بنزین شهرستان رابر تشکیل شود.

سهمیه بندی بنزین به عنوان یکی از مهم ترین تصمیمات ملی طی سال های اخیر که در پی مصوبه مجلس شورای اسلامی از سوی دولت به اجرا در می آید و در تمام دولت های قبل نیز مورد بحث بوده، سه شنبه شب و بعد از مدتی بالاخره  با تصمیمی غافلگیرانه به اجرا در آمد.

تدبیری که سبب شد بسیاری از مردم، بی‌اطلاع از اتفاقاتی که قرار است بیفتد به جایگاه‌های بنزین هجوم بیاورند.از این جهت جایگاه های بنزین سطح شهرستان رابر حتی با گذشت پاسی از شب شاهد صف های عریض و طویل خودروها شخصی به منظور سوخت گیری بود.

شب گذشته یک ساعت قبل از اعلام واریز سهمیه های سوخت خودروهای عمومی با سرکشی خبرنگار ” صبح رابر” به تنها جایگاه سوخت بنزین شهرستان رابر وضعیت سوخت گیری را مورد بررسی قرار داد که در ادامه مشاهدات وی را می خوانید.

صف خودروها از جلوی جایگاه سوخت شروع و تا امتداد خیابان نزدیک محله کشکویئه این شهرستان ختم می شد.
عده ای به خاطر صف طولانی و اینکه قرار است زمان زیادی در صف معطل بمانند تا نوبت به سوخت گیریشان شود خودروی خود را خاموش کرده و در آن مشغول استراحت و برخی از صاحبان خودرو مشغول صحبت بایکدیگر بودند و از افزایش قیمت بنزین که قرار است در هفته جاری انجام گیرد، بحث و گفتگو می‌کردند.

و عده ای علاوه بر پر کردن باک خودرو ی گالون هایی را نیز از بنزین پرکرده و همراه خود می بردند.و برخی از مالکان خوردو در روستاها و بخش های این شهرستان نیز نتوانستند از سهمیه ای که داشتن استفاده کنند.

در این میان برخی از خودروداران می خواهند هر طور که هست سوخت گیری خود را در آن موقع از شب انجام دهند تا قبل از افزایش قیمت بنزین توانسته باشند حداقل یک باک از بنزین ارزان استفاده کنند زیرا براین باورند که قرار است از فردا قیمت بنزین افزایش پیدا کند، این قضیه موجب نارضایتی عده ای را فراهم کرد.

مسئولان با مروری بر اتفاقات مانور بنزینی شب گذشته، تمهیدات لازم را به منظور به حداقل رساندن آسیب‌های احتمالی طرح افزایش قیمت بنزین و کنترل اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور بیاندیشند.

DSC00151 DSC00152 DSC00150 DSC00168 DSC00158 DSC00150

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب