پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:18:44 - چهارشنبه 2 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان؛
اعزام ۴۶ گروه جهادی توسط حوزه های عشایری به مناطق محروم سراسر استان کرمان
سیاری گفت: اعزام۴۶گروه جهادی در هفت عرصه از تاریخ ۲۸ابان به مدت ده روز توسط حوزه های،عشایری سراسر استان اجرا خواهد شد.

به گزارش صبح رابر؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از کرمان ،سرهنگ سیاری مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری استان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج بزرگترین یادگار امام راحل(ره) است که در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب و ایران اسلامی از دفاع مقدس تاسازندگی از اقتصاد مقاومتی تا محرومیت زدایی از امنیت تا مردم داری حضور اثر بخشی داشته است.

مسئول سازمان بسیج جامعه عشایری افزود:سازمان بسیج جامعه عشایری استان با داشتن ظرفیت عظیم و ارزشمند بسیجیان سلحشور و انقلابی عشایر در کنار سران ایلات و طوایف، نخبگان، دانشگاهیان و احاد جامعه عشایری استان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و در گام دوم انقلاب در جهت پیگیری و رفع مشکلات جامعه عشایری استان و تولید و امنیت غذایی ایران حرکت می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مناسیت چهل سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگذار مردم ،رزمایش تخصصی خدمت رسانی به مناطق عشایری با استفاده ازظرفیت اقشار بسیج، دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم و گروهای جهادی عشایر بااعزام۴۶گروه جهادی در هفت عرصه از تاریخ ۲۸ابان به مدت ده روز توسط حوزه های،عشایری سراسر استان اجرا خواهد شد.

سیاری با بیان عرصه های رزمایش در مناطق عشایری افزود: کمک به رفع محرومیت در بخش های اب رسانی، لایه روبی قنات، تکمیل مرمت خانه محروم و… ، توزیع کمک های مومنانه ، خدمات بهداشتی ودرمانی ، خدمات دام پزشکی (واکسیناسیون دام، غربال گری، سم. پاشی، آموزش دام داران و…) ، خدمات کشاورزی ، آموزش و اشتغال، عرصه های مورد نیاز مسئله محور در مناطق عشایری از جمله عرصه های این رزمای می باشدشایان ذکر هست در راستای،استفاده ازظرفیت خیرین با همکاری آموزش و پرورش عشایری و موسسه خیریه خوشه های مهر به ۴۰۰ نفر از افراد نیازمند عشایر آرد رایگان توزیع می گردد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب