پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:59:39 - جمعه 7 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
مشعل جریان باطل در ایام الله دهه فجر برای همیشه خاموش شد
خطیب جمعه رابر گفت: در این ایام فجر مشعل جریان باطل برای همیشه خاموش شد، این مشعل فساد، ظلم و طغیان برای همیشه خاموش شد.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن ولادت پر خیر و برکت حضرت جواد علیه‌السلام، گفت: امام جواد علیه السلام می‌فرماید: اعتماد به خداوندمنان بهای هر چیز گرانی است، نردبان همه ترقی ها، تکیه به ذات اقدس الهی است.

وی بابیان اینکه در همه امور به ذات اقدس الهی توکل کنیم، افزود: امام جواد (علیه السلام) در این زندگی کوتاه جهادی فشرده با دشمن خدا کرد به طوری که در سن ۲۵سالگی دشمنان تحمل امام رئوف نداشتند و با زهر امام جواد (علیه السلام) را به شهادت رساندند.

وی، تاکید کرد: امام جواد (علیه السلام) به جهاد با کفار و طغیان؛ عمر مبارکش گذشت، همه حرکت امام جواد علیه السلام توکل به ذات اقدس الهی بود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر، دوازدهم بهمن سال ۵۷ سالروز ورود امام به میهن اسلامی عنوان کرد: همه وجود امام و قوت ملت توکل و اطمینان به ذات اقدس الهی بود.

وی، با بیان نشانه ۴۴ساله انقلاب تشریح کرد: این همه علیه ملت ما توطئه، فتنه و جنگ راه انداختند ،هزاران کار زشت و خیانت آمیز با این ملت رشید انقلاب اسلامی دشمنان ما کردند این ملت مثل کوه ایستاد این ملت با این نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز استوار گردید لذا جشن های امسال ایام الله دهه فجر باید باشکوه‌تر و کیفی تر برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی با تأکید بر رویکرد تحریف و کتمان دو راهبردهای اصلی دشمن ابراز کرد: در مقابل این دو راهبر دشمن ذکر ایمان الله و جهاد تبیین است، ایام الله روزی که انسان دست قدرت خدا را در حوادث مشاهده می‌کند‌.

وی بابیان اینکه چرا ۱۲و۲۲بهمن ایام الله محسوب می شود؟ گفت: در این ایام فجر مشعل جریان باطل برای همیشه خاموش شد، این مشعل فساد، ظلم و طغیان برای همیشه خاموش شد.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: باطل از بین رفت و لگد مال شدحق آمد ، شعله های حق غرب آسیا و کشورهای مقاومت را روشن کرده است.

وی، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: روزی که متعلق به ولی نعمه الهی است و رحمت الهی فراگیر است نظام و انقلاب با دولت جهانی مهدی موعود متصل کند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به استمرار اسلام ستیز از فرانسه تا سوئد، گفت: اسلام هراسی راهبرد دائمی استکبار در این سال‌های پس از پیروزی انقلاب است.

وی ادامه داد: این سیاست صهیونیست جهانی شده؛ اسلام هراسی شعار استکبار است، تکرار این اهانت به مقدسات که از فرانسه شروع شد و تکرار قرآن سوزی در سوئد قطعاتی از جورچین اسلام هراسی است.

خطیب جمعه رابر گفت: سابقه غرب به ما نشان داده است هر زمان وضعیت داخلی کشور وارد بحران می شود با ایجاد فضای حاشیه ای دنبال انحراف افکار عمومی است.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه مردم آن کشورها مطالبه سیاسی، بحران امنیتی و سو مدیریت از آنها نداشته باشند،حاشیه درست میکند افکار عمومی را به جهت دیگر سوق دهد این سابقه دوران ۴۴سال انقلاب است همه به وضوح می‌توانیم ببینیم.

خطیب جمعه رابر با ابراز تاسف گفت: همان کسانی که تروریست پرورها، داعشی و تکفیری به وجود آوردند در اقدامی دور از منطق و پذیرش عقلایی زن و مرد که در مقابل تروریست ایستاد و داعشی و تکفیری از بین برد آنها را تروریست اعلام می‌کند این جای حماقت نیست.

وی گفت: داعشی که خلق کرد؟، چه کسانی در مقابل داعشی ایستاده از جان و مال و لذایذ دنیوی گذشتند تا ظلم نشود، در غرب آسیا دیدید خودشان داعش را به وجود آوردند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نعمت عظمای جمهوری اسلامی را تروریست اعلام کردند.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: به نظر می رسد بخشی از اهداف غربی ها در استمرار این اقدام توهین آمیز هتک حرمت به قرآن کریم سنجش حساسیت مسلمان ها در مقابل اینگونه هنجار سازی هاست.

وی تأکید کرد: در همین تریبونی که متعلق به انقلاب، نظام، خون شهدا و مردم بصیر است با قاطعیت اعلام می‌کنم، این زن و مرد رشید انقلاب اسلامی به ویژه مردم فهیم زادگاه سردار دلها اینگونه هتک حرمت‌های زشت را محکوم می‌کنیم، مشت محکمی به دهان کسانی می زنیم که دیگر قدرت پیدا نکنند به مقدسات،انقلاب، قرآن و امام ما جسارت کنند.

خطیب جمعه رابر تقاضا کرد: دولت های مسلمین دنیا، کشورهای مقاومت کسانی که قرآن سرلوحه برنامه زندگی آنهاست در مقابل این اقدامات پلید بایستد، این اقدامات زشت را محکوم و ارتباطشان با این کشورهای بیگانه و فساد پرور قطع کند تا کسی جرأت نکند قرآن کریم که شافعی من و شماست جسارت کند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب