پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:44:31 - جمعه 22 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فضای حضور جوانان را در نماز جمعه تقویت کنیم
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: کسانی که سن سال بالاتر دارند زمینه حضور جوانان رابیشتر فراهم کنند، فضای جوانان را تقویت کنیم امیدواریم در این زمینه بتوانیم وظیفه و رسالت خودمان را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش ” صبح رابر”؛ ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه، مسئولین شهرستان و ائمه جمعه موقت شهرستان ، ستاد نماز جمعه و مهمانان روحانی پابدانا حجت الاسلام مهدی صادقی به مدت سه سال به عنوان امام جمعه شهرستان رابر منصوب شد.

DSC06452

قاسمی‌زاده در این مراسم ضمن اشاره به بیماری همسر حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه سابق شهرستان رابر گفت: حجت الاسلام جعفری چند سالی در سنگر مهم به وظایف و رسالت خودشان مشغول بودند و به دلیل کسالت همسرشان که می بایست تحت نظر و مراقبت های خاص قرار گیرد، با اصرار امام جمعه شهرستان علارغم میل باطنی این جا به جایی صورت گرفت.

وی بااشاره به سجایا و فضایل اخلاقی خوب حجت الاسلام جعفری که به عنوان یکی از امام جمعه های خوب استان کرمان یاد کرد و افزود: خوشبختانه حجت الاسلام صادقی هم تجربه نهاد نماز جمعه را دارند و هم انسان شریف و بزرگواری هستندو امیدواریم در دوره از مسئولیتشان به عنوان خطیب امام جمعه این شهرستان ولایی و متدین به خوبی وظایف را انجام دهند و شایستگی ها و توانمندی های خوبی از خودشان بروز خواهند داد.

حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: با وجود حجت الاسلام صادقی مطمئنا نه تنها خلا پر خواهد شد شاید در زمینه ها توفقیات بهتر و بیشتری خواهد شد.

وی از خداوند شفای عاجل وکامل همسر جعفری را مسئلت کرد و ادامه داد: حجت الاسلام جعفری برای اینکه نزدیک به مرکز استان و حوزه شهرستان زرند متقاضی بودند در آن حوزه معرفی شودند حال به زودی به عنوان امام جمعه پابدانا یا کیان شهر معرفی می شود.

DSC06457

فضای حضور جوانان را در نماز جمعه تقویت کنیم

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان متذکر شد: کسانی که سن سال بالاتر دارند زمینه حضور جوانان رابیشتر فراهم کنند ما نیز محتاجیم نسل جوان در سنگر های مختلف علمی، تحقیقاتی ، پژوهشی، فرهنگی و دینی حضور شایسته ای داشته باشند .

وی با بیان اینکه جوانان پاک دل مومن و متدین که انگیزه هم دارند؛ کم نیستند،در ایام محرم و صفر برخی هیئت های خوبی توسط جوانان اداره می شد، افزود: فضای جوانان را تقویت کنیم امیدواریم در این زمینه بتوانیم وظیفه و رسالت خودمان را به خوبی انجام دهیم.

قاسمی‌زاده ادامه داد: ما از ظرفیت شناخت دین اسلام، آیات قرآن، اهل بیت (ع) استفاده کردیم این ظرفیت باید برای جوانها آماده سازی و ظرفیت سازی شود و ان شاءالله اتفاق خواهد افتاد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان خاطرنشان کرد: امام جمعه هر شهرستان، حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است که باید امروزه بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه حجت الاسلام صادقی اهل اصفهان و مهمان استان کرمان است مورد عنایت و توجه بیشتری قرارگیرند، از زحمات صادقانه و مخلصانه حجت الاسلام جعفری تقدیر کردند.

DSC06456

حجت الاسلام جعفری امام جمعه سابق شهرستان ضمن قدردانی از مردم و مسئولین نیز گفت: رسم امام جمعه سابق در خطبه های نماز جمعه خداحافظی می کند این توفیق از من سلب شد به واسطه کسالت و بیماری همسرم، برای همه مسلمانان و مریض ها دعا می کنیم ، خداوند متعال با آبروی شما وعزت شهدای شما هر چه زودتر کسالت ایشان هم بر طرف شود.

وی با بیان اینکه به مدت سه سال به عنوان مهمان شما بودم افزود: از همه شما عزیزان، که در این مدت سه سال دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه را یاری کردند تشکر می کنم، خداوند به شما قدرت و سلامتی دهد، خوب میزبانی کردید من از شما راضی هستم ان شالله خداوند از شما راضی باشد.

حجت الاسلام جعفری از همه مردم ومسئولین شهرستان چه در گذشته و حال تقدیر و تشکر کرد که وی را  یاری کردند و عنوان کرد: خداوند به شما توفیق دهد، امروز با ورود برادر حجت الاسلام صادقی امام جمعه جدید شهرستان  تبسمی بر لب شما باشد .

عزت ما در طرفداری، حمایت و اطاعت از ولی فقیه است

وی از اینکه حجت الاسلام صادقی امامت جمعه این شهرستان را پذیرفت تشکر کرد و افزود: خداوند متعال جزای خیر وسلامتی به شما دهد، که وی را یاری کردید و خداوند همه ما را یاری کند.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگر سخنانش افزود: راه نجات و راه عزت و بزرگی در تقواست، باید وحدت حول محور ولایت فقیه مقام معظم رهبری باشد و پشت سر ایشان حرکت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد، ادامه داد: عزت ما در طرفداری، حمایت و اطاعت از ولی فقیه است، راه امام و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر کسی همراه ولی فقیه بود عزیز است هر کسی از ولی فقیه جدا شد، ذلیل شد .

امام جمعه سابق شهرستان رابر با بیان اینکه هر کسی از ولی فقیه کنار رفت از دل مردم هم بیرون می رود، تأکید کرد: امروز حمایت از امام جمعه، حمایت از ولی فقیه است و یقیناً حمایت از ولی فقیه، حمایت از امام زمان حضرت مهدی (عج) است.

گفتنی است ،مراسم  استقبال از امام جمعه  جدید شهرستان از میدان استقبال قبل از جایگاه گاز و حضور در گلزار  ۵ شهید گمنام شهرستان رابر صورت گرفت .

MOV06434_01 MOV06435 00001 MOV06435 0001 MOV06435 001_000 MOV06437 0014 MOV064371 MOV06438_00 MOV06433_0001 MOV06434_0001 MOV06_0001 MOV06

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب