پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:14:00 - دوشنبه 16 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجو،یعنی بصیرت سیاسی و شناخت
تاج الدینی استاد دانشگاه روز دانشجو را فقط در نگاه سیاسی به دانشگاه خلاصه کرد وگفت: متاسفانه با ایجاد متینگ های خاص و بعضاً سخنرانان جناحی سعی در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده دارند، لذا باید ارزش واقعی دانشگاه و دانشجو و مسیر شهادت و ارزشهای زنده شود .

به گزارش” صبح رابر”؛  بصیرت در مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اخلاقی مهم می باشد ، دانشجو همواره حرکت هایش باید علمی باشد اگر احساسی هم هست این احساس با علم آمیخته باشد و خدای ناکرده آلت دست جریانات نا صحیح قرار نگیرد.

تاج الدینی استاد دانشگاه پیام نور رابر،در گفتگو با “ صبح رابر” درباره انحرافات سیاسی در دانشگاه گفت: منحرفان از فرصت روز دانشجو برای بزک آمریکا و باورهای داخلی شان استفاده می کنند، مدعیان اصلاحات جنبش دانشجویی را حرف مفت می دانند و از موج های دانشجویی می خواهند سواری رایگان بگیرند.

وی ایجاد بصیرت دینی از اثرات کار فرهنگی مفید در دانشگاه خواند و افزود: فعال نمودن حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، فعال نمودن بسیج دانشجویی، منصب مسئولین ولایی دلسوز و غرب ستیز، برخورد جدی با اساتید منحرف، رسیدگی به وضع زندگی و معیشتی دانشجویان، کنترل خوابگاه ها و روابط صمیمانه اساتید با دانشجویان ، تدریس غنی علمی و معنوی، افشای جنایت استکبار را از رسالت اصلی و ویژه دانشگاه است.

این استاد دانشگاه روز دانشجو را فقط در نگاه سیاسی به دانشگاه خلاصه کرد و ادامه داد: متاسفانه با ایجاد متینگ های خاص و بعضاً سخنرانان جناحی سعی در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده دارند، لذا باید ارزش واقعی دانشگاه و دانشجو و مسیر شهادت و ارزشهای زنده شود .

وی با بیان اینکه خیلی ها در فتنه ۸۸ بخاطر کم بودن بصیرت لغزیدند، تصریح کرد: در روز دانشجو به جنبه های علمی و واساسی دانشگاهها نگاه نمی شود؛ متاسفانه اردو کشی ها و جناح بازی ها و قدرت طلبی بعضی ها به این مسئله دامن می زند.

تاج الدینی نقش استاد ، دانشگاه و دانشجو را در انتخابات آینده مهم خواند و افزود: گل سر سبد علمی و مذهبی نظام ما دانشگاه ها و حوزه های علمیه هستند که باید دلسوزانه شرایط جهان و بویژه منطقه را در نظر بگیرند و کشور مستقل، قدرتمند و غنی ما را حفظ کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان مطالعه سیاسی عمیق داشته باشند؛ و بصیرت در اجتماع و محل زندگی خودشان نقش آفرینی و روشنگری کنند، و اجازه ندهند هر بیگانه وابسته و بی سوادی با چاپلوسی ، دروغ و نیرنگ به مجلس راه یابد، نمایندگانی را انتخاب کنید که در مسیر ولایت مطلقه فقیه باشد.

این استاد دانشگاه از رابطه دانشگاه و نفوذ گفت: سیاست اسکوئیز را غربی ها خوب می دانند و به دقت اجرا می کنند. این نوع سیاست می گوید که دشمنت را در آغوش بگیر و با نوازش و محبت، چنان محکم فشار بده که نفسش قطع بشود و بمیرد. آن وقت طرف مقابل تا لحظه مرگ، فکر می کند که شما در حال محبت کردن هستید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نفوذ جریانی را از نفوذ فردی خطرناک دانستند، عنوان کرد: نخبگان غرب گرا یا در غرب تحصیل کرده اند، یا بر اساس علوم انسانی غربی رشد نموده اند عاملان اصلی نفوذ جریانی هستند و بهترین گزینه حمله به ایران را تانک فکری میدانند؛ نه تانک نظامی .

یکی از دانشجویان رابر در گفتگو با ” صبح رابر”، اظهار داشت : آسیب های که دانشگاه و دانشجو از جریانات خاص به ویژه جریانات سیاسی دیده؛ باعث می شود که هدف و رسالت اصلی خود را فراموش نماید، و روحیه علمی دانشگاه از بین برد و همچنین هیچ اهمیتی به دانشجو قائل نمی شود الا اینکه از او به عنوان یک ابزار و تبلیغ استفاده کنند.

مهدی پور ضمن تبریک  روز دانشجو افزود: مهم نیست دانشجوی چه رشته ای باشید مهم این است نام ایران و ایرانی را سربلند حفظ کنید.

انتهای پیام /

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب