پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:04:29 - شنبه 19 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور بیش از ۱۰هزار گردشگر در مناطق گردشگری هنزاء رابر
شهردار هنزاء از بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر از جاذبه هایطبیعی و گردشگری شهر هنزاء همزمان با ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”، بهرامی شهردار هنزاء با اعلام این خبر اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۰ هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور از طبیعت و جاذبه های طبیعی شهر گردشگری هنزا دیدن کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هم جمعیت چشمگیری از گردشگران در این منطقه حضور دارند افزود: پرسنل اداری و خدمات شهر شهرداری هنزا بصورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به گردشگران می باشند و نیروهای خدماتی به صورت دو شیفت به جمع آوری زباله و آب پاشی معابر مشغولند.
بهرامی بیان داشت: تعداد زیادی از مسافران در مجتمع مدارس زندگی صدر هاشمی نژاد اسکان گرفتند و از خدمات رفاهی استفاده می کنند و با حضور و بررسی میدانی سعی بر برطرف کردن نواقص داریم و تا حد توان جهت رفاه حال گردشگران تلاش خواهیم کرد اما جمعیت حاضر در شهر بیش از امکانات و خدمات مجموعه شهرداری می باشد.
شهردار هنزاء افزود: کلیه سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر از روزهای قبل توسط بخش خدمات شهری آماده و در طول شبانه روز از نظر مواد شوینده و نظافت در حال کنترل و سرویس دهی می باشند.
وی در پایان بیان داشت: حضور جمعیت زیاد گردشگر از قبل پیش بینی می شد و تمام امکانات مجموعه شهرداری را جهت خدمات بیشتر بسیج کرده ایم.

گفتنی است: شهر هنزاء ،  در ۳۰کلیومتری شرق شهرستان رابر قرار دارد.

 

  1. محمد   تیر ۱۹, ۱۳۹۵  

    سلام، حقیقتاً هنزا مکان گردشگری بسیار زیبایی است، با اینکه شهر کوچک و کم جمعیتیه اما خدمات رسانیش خیلی بیشتر از شهرهای بزرگ تر اطرافمونه، انشاالله که مسئولین قدر بدونند …

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب