پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:20:16 - شنبه 25 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نظر وزیر خارجه عراق راجع به سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس
وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به فرمانده سپاه قدس ایران، وی را یکی از بلندپایه ترین فرماندهان سپاه از نسل چمران دانست. به گزارش” صبح رابر”  هوشیاز زیباری وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشورمان گفت که وی از فرزندان […]

وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به فرمانده سپاه قدس ایران، وی را یکی از بلندپایه ترین فرماندهان سپاه از نسل چمران دانست.

به گزارش” صبح رابر”  هوشیاز زیباری وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشورمان گفت که وی از فرزندان انقلاب و از بلندپایه ترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نسل شهید مصطفی چمران است.

IMAGE634785180960585938

وی افزود که قاسم سلیمانی جزء آن‌دسته از جوانانی است که در سپاه و در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حضور پر رنگی داشته است. جوانانی که از انقلاب اسلامی ایران محافظت و در امنیت و اطلاعات نقش اساسی دارند.

این جوانان انقلاب را حفظ کردند و در امنیت و اطلاعات نقش داشتند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با قاسم سلیمانی قبل از نشست‌های هسته‌ای بغداد افزود که سلیمانی هم اکنون نقش موثری در ایران دارد چرا که فرمانده سپاه قدس و مشاور رهبر انقلاب ایران است و رهبر ایران در مسائل سیاست خارجی بویژه در امور مربوط به عراق و کشورهای خلیج فارس و لبنان با وی مشورت می‌کند.

وزیر خارجه عراق در بخش دیگری از این مصاحبه خود با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی کاملا به زبان عربی مسلط است افزود وی با بسیاری از سران و رهبران کشورهای منطقه آشنایی نزدیک دارد.

منبع: هجرت نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب