پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:09:06 - چهارشنبه 13 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیس بوک ظریف و جزیره ابوموسی
بعد از انتشار سخنان وزیر امور خارجه در رابطه با مزاکراه بر سر جزیره ی ابوموسی کاربران ایرانی فیس بوک با قرار دادن نظر های فراوانی در صفحه ی شخصی آقای ظریف به وی یاداور شدند که تمامیت ارضی خاک ایران به هرگز قابل مذاکره نخواهد بود. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ” […]

بعد از انتشار سخنان وزیر امور خارجه در رابطه با مزاکراه بر سر جزیره ی ابوموسی کاربران ایرانی فیس بوک با قرار دادن نظر های فراوانی در صفحه ی شخصی آقای ظریف به وی یاداور شدند که تمامیت ارضی خاک ایران به هرگز قابل مذاکره نخواهد بود.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ؛ بعد از انتشار سخنان وزیر امور خارجه در رابطه با مزاکره با امارات بر سر جزیره ی ابوموسی کاربران ایرانی فیس بوک با قرار دادن نظر های فراوانی در صفحه ی شخصی آقای ظریف به وی یادآور شدند که تمامیت ارضی خاک ایران هرگز قابل مذاکره نخواهد بود.

البته در این میان تعدادی از افراد ضد انقلاب و معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران که کاملا مشخص است به صورت شبکه ای و هماهنگ حرکت می کنند با ارسال نظراتی قصد تغییر نظر ایرانیان و ایجاد تفرقه را دارند.

و یکی از عوامل مهم در رابطه با مخالفت حضور آقای ظریف در فیس بوک ؛ عضویت چنین افرادی در صفحه ی ایشان است که به راحتی می توانند نظرا تخریبی خود را بیان کنند.

البته به دلیل انتشار مطالب توهین آمیز برخی از آنان از قرار دادن تصاویر آن معذوریم . اما در زیر تصاویر برخی نظرات را می بینید.01 02 03 04 05 06 07

 

در میان نظرت پاسخی نیز منتصب به دکتر ظریف در این رابطه منتشر شده که در زیر می بینید :
جواب

 

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا/ نورا ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب