پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:39:59 - شنبه 7 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حماسه ۹ دی یکبار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کرد
به گزارش “ صبح رابر” حجت الا سلام جعفری امام جمعه رابر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صبح رابر اظهار داشت : فتنه ۸۸ بعد از انتخابات پر شور ریاست جمهوری و رأی ۴۰ میلیونی مردم با چند انگیزه این فتنه صورت گرفت . وی ادامه داد : دشمنان داخلی و سران فتنه آمدند تقلب […]

به گزارش “ صبح رابر” حجت الا سلام جعفری امام جمعه رابر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صبح رابر اظهار داشت : فتنه ۸۸ بعد از انتخابات پر شور ریاست جمهوری و رأی ۴۰ میلیونی مردم با چند انگیزه این فتنه صورت گرفت .

وی ادامه داد : دشمنان داخلی و سران فتنه آمدند تقلب را ایجاد کردند وسران فتنه  با بهانه تقلب ضربه محکمی هم به رأی مردم و هم حیثیت جمهوری اسلامی ایران زدند و آن عوارض هم پیش آمد.

جعفری تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی فتنه گرهای داخلی مقابله با ولایت فقیه بود.

وی تصریح کرد : اما دشمنان  خارجی هدف شان نابود کردن نظام جمهوری اسلامی بود .

امام جمعه شهرستان رابر درباره اینکه چه چیز موجب خلق حماسه ۹ دی شد به خبرنگار صبح رابر  گفت : هدایت های مقام معظم رهبری از سویی و بی حرمتی  به ساحت ولایت آن هم در روز عاشورای امام حسین (ع)  توسط فتنه گرها موجب خلق این حماسه شد.

وی افزود: مظلومیت آقا امام حسین (ع)  و بی حرمتی که نسبت به عزاداران امام حسین شد و از طرفی هم مظلومیت  نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر عوامل خلق خلق حماسه۹ دی در سال ۸۸ بود.

جعفری تشریح کرد: مردم در ۹دی آمدند تا اعلام کنند ما از نظام جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی داریم حال آنکه ممکن است عضو یک حزب یا یک گروهی هم باشند ، یا رأی مخالف با کسی که رئیس جمهور شده در آن زمان داده باشند اما اطاعت از مقام ولایت فقیه را بر خود واجب می دانند .

امام جمعه شهرستان رابر بیان کرد : حماسه ۹ دی یک حماسه ماندگار است، حماسه ۹ دی یکبار دیگر انقلاب ماو نظام ما  را بیمه کرد .

وی افزود : مردم در سراسر کشور از هر گروهی از هر جناحی و از هر قشری ،پیر ،جوان ،فرهنگی ،غیر فرهنگی   ، نخبه و غیر نخبه  وارد صحنه شدند و اعلان حمایت از  مقام معظم رهبری داشتند.

جعفری افزود:  این کار یک بار دیگر تجدید پیمان با اصل ولایت فقیه بود با ولایت فقیه این پیمان را بستند و اعلان کردند ما دست از شهدای مان  و دست از مسیر حضرت امام بر نمی داریم و با هر نوع فتنه و فتنه گری مبارزه می کنیم.

امام جمعه شهرستان رابر اظهار داشت :  حماسه ۹دی ، حماسه ماندگار است و مثل همان شور و شوقی اول  انقلاب در مردم ایجاد کرد .

جعفری تصریح کرد: اول انقلاب یک عده ای بودند مخالفت می کردند ویک خواصی بودند ، دنبال مقام بودند، اما در ۹ دی سال ۸۸ هم همینطور یعنی مردم از خواص بی بصیرت و از کسانی که ساکت بودند،و از کسانی که فتنه را شروع کردند،اعلان برائت و بیزاری کردند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب