پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:12:55 - دوشنبه 7 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیریت جهادی یا جناحی،کدامیک؟!
یکی از عمده دلائل بی توجهی مردم کشورمان به جریانهای جناحی، عدم تطابق آنها با مشی و سیره انقلاب در بهره گیری از ظرفیتها بدون تنگ نظری باندی وهم قبیلگی سیاسی و جناحی است. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بلاغ نیوز ؛انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) و محوریت […]

یکی از عمده دلائل بی توجهی مردم کشورمان به جریانهای جناحی، عدم تطابق آنها با مشی و سیره انقلاب در بهره گیری از ظرفیتها بدون تنگ نظری باندی وهم قبیلگی سیاسی و جناحی است.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از بلاغ نیوز ؛انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) و محوریت ولایت خاندان وحی نبوی، که در اندیشه ولایت فقیه به تبلور و تعیّن رسید، در میان آشفته بازاری از اندیشه های مادّی و سرگشته به پیروزی رسید و به اعتراف دوست و دشمن، پیروزی خود را مدیون اتحاد و یکپارچگی مردم خداجوی ایران اسلامی است.

سه رکن: اسلام اصیل، ولایت و رهبری، و همدلی و انسجام ملی، موجب شد تا علاوه بر پیروزی و خارج کردن ایران از چنگال استبداد شاهنشاهی، که متکی بر بیگانگان و حافظ منافع غربیها و صهیونیستها بود، شعار همیشگی مردم و مطالبه جدی آنان در: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ظرف ۳۵سال اخیر بخوبی حفظ و مراقبت کند و به دشمنان بیدار و طرّاح خود اجازه شادکامی در موفقیت طرح ها و سناریوهای پیچیده شان در عرصه های: سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را ندهد، هرچند اغلب توطئه های دشمنان این ملت، برای کشورمان پرهزینه و خسارت بار بوده، لیکن دستاوردهای مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دنیایی از دسائس و ترفندهای غامض و حساس نظام سلطه به رهبری امریکای صهیونیستی در مقابل هزینه های پرداخت شده، کاملا” قابل توجیه و پرافتخار می باشد که حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی و شکست طرح بزرگ فروپاشی و نابودی نظام اسلامی، از جمله توفیقات ملت بزرگ ایران اسلامی است که توانستند علاوه بر حفظ، تثبیت و تعمیق نظام اسلامی خود، افکار و اندیشه های این نظام الهی را در احیای غیرت دینی مسلمانان جهان و دادن انگیزه به مستضعفان عالم، به خارج از مرزهای جغرافیای طبیعی خود صادر کنند و جنبش بیداری اسلامی را بوجود آورند.

اگر ملت بزرگ ایران برای انقلاب اسلامی خود و صیانت و پاسداری از آن بیش از ۱۸۰هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم کرد، در ازاء آن توانست ضمن کسب عزت و کرامت بی مثال و احیای اسلام اصیل در قالب نظام اداره کننده مدیریت جهانی، پوشالی بودن هیبت خیالی قدرتهای استکباری را به اثبات رساند و افسانه شکست ناپذیری امریکای صهیونیست زده را نقش بر آب کند. تابوی تمدن بی ریشه غرب را که مبتنی بر سست ترین و بی پایه ترین مبانی در لذت جوئیهای لحظه ای و زودگذر مادّی و حیوانی است بشکند و با عرضه ی فرهنگ اسلامی و دینی مبتنی بر فطرتهای پاک انسانی، تمدن غرب (لیبرال دموکراسی) را به چالش جدی و مرگبار بکشاند.

عظمت بی مانند انقلاب اسلامی ایران از آنجا ثابت می شود که با مروری بر تاریخ انقلابها از نخستین دوره های مضبوط در تاریخ تاکنون، مشاهده کنیم که در هیچگاه تاریخ برای مقابله با فکر، ایده و ملتی، این اندازه که برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و یکپارچگی بین قدرتهای شیطانی حاصل شده است، دارای نمونه و مثال نیست. هیچ دین و پیامبری در مقابل خود صف متحد و مجهز با عزمی جدی و جهانی از مخالفان و دشمنان را به مانند امروز نظام سلطه جهانی آنگونه که انقلاب اسلامی ایران دارد، نداشته است.

انقلاب اسلامی ایران، این میراث و امید همه صالحان و اولیای تاریخ ادیان، که توانست خواب راحت همه مستکبران را پریشان کند و بذر امید رهایی را در دل همه مستضعفان جهان بارور نماید، اقتدار خود را در پس ایمان به اسلام اصیل و پیروی عاشقانه از ولی فقیه، مرهون اتحاد و یکدستی ملت نستوه ایران است. ملتی که برای انقلاب بزرگ اسلامی خود خونها داده و خون دلها خورده و همچنان آماده فداکاری و ایثار است. این ملت از آغازین لحظه های انقلاب خود فارغ از دغدغه های گروهی و جناحی، تنها به مصالح اسلام و انقلاب می اندیشد و سخت بر این باور است که منافع دنیا و آخرتش در گرو جانسپاری عارفانه و عاشقانه در برابر ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) می باشد.

معیار مردم مومن ایران اسلامی، دین گرایی و ایثار و فداکاری در قبال انقلاب اسلامی و تلاش خالصانه و شبانه روزی برای اعتلای نظام اسلامی است و حتی فرزندان خود را نیز با این معیار به ارزیابی می پردازد و از مسئولان خود هم اینگونه انتظار دارد تا برای رشد و ارتقاء جایگاه نظام اسلامی، از همه ظرفیتها و توانها بویژه در سطح نیروی انسانی بدون چارچوبهای تنگ و خفه کننده جناحی و گروهی استفاده کنند و کشور و مردم را از قوی ترین سرمایه ملی، که نظام اسلامی برای تربیت آنها هزینه های کلانی را متحمل شده، محروم نسازند.

یکی از عمده دلائل بی توجهی مردم کشورمان به جریانهای جناحی، عدم تطابق آنها با مشی و سیره انقلاب در بهره گیری از ظرفیتها بدون تنگ نظری باندی وهم قبیلگی سیاسی و جناحی است. مردم متدین و ولایی کشورمان با دیدگاه بلند اعتلاء نظام در همه انتخاباتها شرکت کرده و با باور اعتقاد وثیق کاندیداها به قانون اساسی و مبانی نظام اسلامی، یکی از آنان را برمی گزینند و به او اعتماد می کنند تا در مدیریت با سعه صدری در تراز ام القرای جهان اسلام، جذب حداکثری در درون کشور بخصوص، و در سطح جهانی را بمورد اجراء گذارد و همواره به این بیاندیشد که چه کارهایی برای اعتلای انقلاب جهانی اسلام مفید نیست و چه اقداماتی مفید و موثر است. قطعا” با حساسیت فوق العاده باید از آنچه که دشمن شادکن است، بپرهیزد و به انجام مجموعه اقدامات دوست شادکن مبادرت ورزد.

خداوند به درجات امام بزرگوار و راحل مان بیافزاید که می فرمود در قبال ناکرده ها باید به خداوند پاسخ داد تا چه رسد به کرده ها. هر فرد باید ببیند چه می توانست برای انقلاب و کشور انجام دهد که نداد و یا، چه کارهایی را نمی بایست انجام می داد که داد، و برای آنها باید نزد پروردگار استغفار و طلب عفو کند و تا وقت نگذشته به جبران مافات بپردازد. نباید برای لحظه ای این واقعیت را فراموش کرد که عمر مسئولیتها در خدمت کردن صادقانه و خالصانه و تنها به نیت قرب الهی، کوتاه است و زمان فوق العاده به سرعت سپری می شود و آنچه که بجا می ماند حسرتهای ناشی از غفلتها و بازی های کودکانه سیاسی و جناحی است.

از یاد نبردن شهداء و آرمانهای بزرگ و جهانی شان در کنار توجه داشتن به توطئه های پیچیده خناسانی که این روزها با لبخند و دلبری های فریبکارانه و پنبه جلو آمده اند، می تواند این توفیق را برای مسئولان مان بوجود آورد که با توسل به ائمه طاهرین علیهم السلام و توکل دائمی به خداوند و تذکر لحظه به لحظه به خود از درغلطیدن به دام ها برهند و مشکلات کشور را با مدیریت جهادی حل کنند که نگاه جهادی در هر شرائطی باطل السحر مشکلات و شاه کلید بحرانهاست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب