پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:51:57 - دوشنبه 14 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موج جدید بارش برف رابر را سفید پوش کرد
به گزارش ” صبح رابر”با ورود سامانه جدید از سمت جنوب  و جنوب غرب، بارش برف و در مناطق گرمسیری باران شروع شده است. از بعداظهر امروز مردم شهرستان رابرسومین بارش برف زمستانه را به نظاره نشستند. این سامانه  بارش برف درشهرستان ادامه دارد. بارش برف به همراه تگرگ همچنین موجب لغزندگی خیابان ها و […]

به گزارش ” صبح رابر”با ورود سامانه جدید از سمت جنوب  و جنوب غرب، بارش برف و در مناطق گرمسیری باران شروع شده است. از بعداظهر امروز مردم شهرستان رابرسومین بارش برف زمستانه را به نظاره نشستند. این سامانه  بارش برف درشهرستان ادامه دارد.

بارش برف به همراه تگرگ همچنین موجب لغزندگی خیابان ها و کندی تردد خودروها در سطح شهر شده و رفت و آمد مردم در سطح شهرو معابر عمومی را با مشکلاتی مواجه کرد.

 توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت لوازم و تجهیزات زمستانی را با خود همراه داشته و به توصیه های ماموران پلیس راه که در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر هستند توجه کنند.

معابر مناطق روستایی و راههای فرعی نیز همچنان توسط ماموران راهداری در حال پاکسازی از برف است.

کشاورزان با توجه به ورود این توده هوای سرد به شهرستان  و تهدید محصولات کشاورزی که حساسیت بیشتری نسبت به تنش سرمایی دارند تمهیدات لازم را در این خصوص بکار گیرند.

با توجه به یخبندان شدید در فردا صبح  بارشهای برف در روز قبل، آب گرفتگی معابر را در پی خواهد داشت.شرایط دشواری را برای مردم ایجاد می کند  .این سامانه چهار شنبه استان را ترک خواهد کرد. ضمن اینکه از روز چهارشنبه با ورود جبهه هوای سرد دمای هوا در استان به طور محسوس کاهش خواهد یافت.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب