پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:38:26 - سه شنبه 6 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مبارزه با مفاسد اقتصادی رکن اقتصاد مقاومتی است/ مرگ بر آمریکا ندای استقلال ملت
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اقتصادی است. به گزارش” صبح رابر”  مرصاد، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل در جمع خانواده های شهدا و ایثار گران استان کرمانشاه که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را به […]

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

به گزارش” صبح رابر”  مرصاد، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل در جمع خانواده های شهدا و ایثار گران استان کرمانشاه که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را به خاطر بودن در این محل نورانی و بودن در محضر خانواده شهدا شکر می کنم.

 

وی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان استانی حاضر در این مراسم گفت: شهدا، شناسنامه ملت ایران هستند، شهید هم برای خود و هم برای جامعه وهم برای کل عالم آثاری مهم را به جای خواهد گذاشت.

 

آیت الله لاریجانی ادامه داد: اثری که شهید برای خود به جا می گذارد قابل وصف نیست و تنها خداوند در تفسیر این مقام تواناست.

 

رئیس دستگاه قضا افزود: شهدا دارای مراتبی هستند که برای انسانهای دیگر میسر نیست، کسی که خداوند مشتری جان او می شود دیگر مرتبه اش برای ما مشخص نیست.

 

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه خداوند توصیفات والایی برای شهدا آورده است، گفت: خداوندی که همه چیز و همه کس محتاج اوست، مشتری جان شهید می شود، این معنای عمیقی است که باید در آان تدبر کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از راه های مهم نهادینه کردن فرهنگ ها و ارزش ها معرفی الگوهای محسوس و حقیقی است که بهترین الگوها شهدا هستند.

 

آیت الله لاریجانی شهید محفل شیعه و الگوی بزرگ را در این عرصه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد.

 

رئیس دستگاه قضا دستاورد اصلی خون شهدا و جانفشانی آنها را استقلال کشور دانست و گفت: وقتی امام راحل (ره) مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و مردم مردم نیز به تبعیت از امام خود آن را فریاد می زند بر خواسته از استقلال خواهی ملت ایران است.

 

آیت الله لاریجانی ادامه داد: استقلال فرهنگی و علمی کشور را نیز که امروز می یبینیم ثمره مجاهدت های شهدا است، در عرصه اقتصادی هم همینگونه است که علی رقم مشکلات متعدد کشور ما یک اقتصاد مستقل داریم.

 

رکن اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اقتصادی است

 

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد جامعه ای که بر اساس ایمان پایه ریزی شده است و باید روی پای خود بایستد و اقشار کم درآمد آن بتوانند با شخصیت، خود را اداره کنند.

 

رئیس دستگاه قضایی کشور با اشاره به بند ۱۹ سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از مهمترین ارکان اقتصاد مقاومتی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود تقویت ابعاد فرهنگی، علمی و اقتصادی را منوط به اصلاح نگاه به دنیا دانست و گفت: اصلاح این نگاه با تطبیق نگاه به شهدا میسر می شود. دنیا دار غرور است و ما باید برای طی این مسیر طولانی تا دیدار حق تعالی نگاه دینی خود را تقویت کنیم.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب