پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:44:03 - یکشنبه 3 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توصیه های تغذیه ای برای مسافرت
در سفرهای نوروزی با رعایت چند نکات سالم می‌توانید سلامتی بدنتان را افزایش دهید و اجازه ورود بیماری‌های خطرناک را به بدنتان ندهید. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مرتضوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افرادی که قصد مسافرت در عید نوروز دارند باید در طول سفر دقت داشته […]

در سفرهای نوروزی با رعایت چند نکات سالم می‌توانید سلامتی بدنتان را افزایش دهید و اجازه ورود بیماری‌های خطرناک را به بدنتان ندهید.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مرتضوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افرادی که قصد مسافرت در عید نوروز دارند باید در طول سفر دقت داشته باشند تا اصول تغذیه‌ای، بهداشت و ایمنی مواد غذایی را به خوبی رعایت کنند.

وی افزود: در طول سفر باید مانند سایر مواقع به طور متناسب، متعادل و متنوع از تمام گروه‌های غذایی استفاده کنید.

وی خاطر نشان کرد: در طول سفر حتما به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان شیر و یا ماست استفاده کنید.

وی اذعان داشت: نوشیدن آب یخ قرار داده شده در پارچ‌های پلاستیکی یا فلزی ممکن است بیماری‌زا باشد به خصوص برای کودکان خردسال که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

وی عنوان کرد: هنگام استفاده از غذاهای محلی، از افراد بومی راهنمایی بگیرید، استفاده از غذاهای محلی نیاز به شناخت کیفیت دارد.

وی در پایان گفت: ساندویچ را از قبل آماده نکنید چرا که وجود گوجه فرنگی، کاهو یا خیارشور سبب مرطوب شدن ماده اصلی ساندویچ می‌گردد و رشد میکروب‌ها را به سرعت زیاد می‌کند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب