پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:20:33 - یکشنبه 21 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصاویری از “اراده ناگسستنی” بحرینی‌ها در منامه
اقشار مختلف مردم بحرین با شرکت در تظاهراتی تحت عنوان “اراده ناگسستنی ما” در پایتخت این کشور، تأکید کردند که باید قانون جایگزین حکومت استبدادی شود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بحرینی ها در بیانیه پایانی تظاهرات عصر دیروز با عنوان ” اراده ناگسستنی ما ” که نزدیک […]

اقشار مختلف مردم بحرین با شرکت در تظاهراتی تحت عنوان “اراده ناگسستنی ما” در پایتخت این کشور، تأکید کردند که باید قانون جایگزین حکومت استبدادی شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بحرینی ها در بیانیه پایانی تظاهرات عصر دیروز با عنوان ” اراده ناگسستنی ما ” که نزدیک منامه برگزار شد، اعلام کردند: قتل، بازداشت، صدور احکام انتقام جویانه و ظالمانه، تخریب مساجد، حمله به منازل مردم و ارعاب آنها، پیگرد فعالان سیاسی و حقوقی و رسانه ای، توسل به زور و سرکوب خشونت آمیز تظاهرکنندگان، محدود کردن آزادی بیان و سلب حق تظاهرات مسالمت آمیز و دیگر موارد نقض حقوق بشر از نتایج حکومت استبدادی است .
گروه های سیاسی مخالف بحرینی که این تظاهرات به دعوت آنان برگزار شد، در این بیانیه تأکید کردند : رژیم حاکم بحرین مخالف مذاکره با مردم است و می خواهد کشور را با استبداد و دیکتاتوری اداره کند و قانون در آن حکمفرما نباشد و گزارش های سازمان های بین المللی نیز رژیم حاکم بحرین را یکی از بدترین رژیم های استبدادی جهان توصیف کرده است  .
بیانیه گروه های سیاسی بحرین حاکیست : رژیم حاکم بحرین گفتگوی تمدن ها را برای خوب جلوه دادن چهره مخدوش خود برگزار می کند و این در حالی است که اعتقادی به مذاکره با مردم این کشور ندارد و سیاست سرکوب مردم را درپیش گرفته است .
گروه های سیاسی بحرین بار دیگر اعلام کردند که به فعالیت های مسالمت آمیز خود تا تحقق مطالبات قانونی مردم ادامه خواهند داد.

تصاویر بیشتر

تظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامهتظاهرات در منامه

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب