پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:21:21 - دوشنبه 26 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جای خالی گوجه فرنگی در سبد غذایی مردم رابر/ هر کیلویی پنج هزار تومان
گوجه فرنگی که یکی از محصولات پرطرفدار در سبد غذایی رابری ها به شمار می رفت ، امروزه جای خالی آن را در سبد غذایی بیشتر دیده می شودو به نوعی اصلا وجود ندارد.

به گزارش ” صبح رابر” گوجه فرنگی که یکی از محصولات پرطرفدار در سبد غذایی  رابری ها  به شمار می رفت ،  امروزه جای خالی آن را در سبد غذایی بیشتر دیده می شودو به نوعی اصلا  وجود ندارد ، قیمت گوجه فرنگی  هر کیلو  ۴ هزار تا ۵ هزار تومان رسیده، این در حالیست که حدود قیمت آن در یکسال قبل ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان بوده است .

image126952

اختلاف قیمت این چنینی در مدت حدود یکسال نشانگر چیست ؟

از بیشتر افراد قیمت گوجه فرنگی را پرسیدیم نمی دانستند انگار ی خیلی وقت این میوه از سبد غذایی شان به علت گرانی رفته رفته رخ بسته و به لیست غذاهای مرفهین اضافه شده است .

یکی از شهروندان که یک کیلو گوچه فرنگی خریده بود   با تعجب گفت : گوجه فرنگی کیلویی ۵ هزار تومان شده در حالی که چند هفته قبل ۳ هزار تومان بود .

گوجه فرنگی میوه ای است که اغلب در شهرهای جنوب استان کشت می شود و کشاورزان زیر آفتاب داغ به کشت این میوه می پردازند ولی شنیده ها حاکی از آن  است که دلال های میوه، گوجه را به قیمت کمتر از ۷۰۰ تومان از کشاورزان خریده و چندین برابر قیمت واقعی خود به بازار عرضه می کنند.

در عین حال که این روزها گوجه فرنگی در رابر سراشیبی قیمت را با سرعت زیاد رو به بالا حرکت می کند قیمت دیگر میوه ها و  سبزیجات هم با سرعت نسبتا تندی در حال افزایش می باشد و خدا می داند چه زمانی و چه کسی به وضعیت بازار رسیدگی می کند.

انتهای پیام /

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب