پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:18:28 - شنبه 9 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سهم دیوار نویسی هادر زیبایی های شهرستان رابر
این روزها اگر به کوچه ها و خیابان شهرستان رابر نگاهی بیندازید اکثر تبلیغات اقتصادی آژانس ها و بازاریان به دیوار منازل مسکونی،دکه ها ، مغازه ها ، مدارس و ادارات را مشاهده می کنید .

به گزارش “ صبح رابر“این روزها اگر به کوچه ها و خیابان شهرستان رابر نگاهی بیندازید اکثر تبلیغات اقتصادی آژانس ها و بازاریان به دیوار منازل مسکونی،دکه ها ، مغازه ها ، مدارس و ادارات را مشاهده می کنید .

لازم به ذکر است این پدیده همیشه محدود به دیوارها نیست بلکه سطل زباله ها و درب منازل و تیر برق ها و …نیز از این پدیده در امان نیستند و این یکی از کارهای غیر متعارف که در شهرها رایج شده است

تبلیغات شهری بر اساس قانون باید در محل‌های مناسب و با در نظر گرفتن حفظ زیبایی و نظم شهر انجام شود.

همواره تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در بازار و کسب و کار است و معمولاً بسیاری از شرکت های خدماتی، تجارتی، عمرانی و … برای معرفی فعالیت های خود به مردم از ابزارهای تبلیغاتی چون بروشورها، کاتالوگها، بنرها، فلکسها، تیزرها و پیامک های تبلیغاتی و … استفاده می کنند.

اما همه ی این ابزارهای تبلیغاتی هزینه بر هستند بنابراین برخی ها که همواره به دنبال تبلیغات همیشگی، آسان و کم هزینه هستند دست تبلیغ های دیوار نویسی می زنند که تنها با تهیه یک اسپری رنگی و بدخط به جان دیوارهای شهر می افتند .

دیوار نویسی و اقدامات این چنینی چهره شهر را مخدوش می کند و یکی از عوامل نازیبایی شهر است همچنین باید گفت نشان دهنده ی وجود مشکلات فرهنگی در جامعه است.

سهم دیوارها از  تبلیغات آژانس هادر چهره ی زشت شهرستان رابر بسیار است ، بی شک تاکنون پس از انجام تبلیغات های مختلف شاهد بروز بی نظمی هایی در سطح شهر ستان بوده اید که خود مشکلات دیگری را برای مردم ایجاد کرده است.
اغلب مشکلات ایجاد شده که در اثر چسباندن پوستر و پخش و توزیع کارت ویزیت و بنر و ….است که تا سال های سال بر چهره ی شهر ها باقی می ماند و نمایی نه چندان زیبا ی در و دیوار می دهد تبلیغات درشت که اغلب بدخط و نازیبا نوشته شده اند و  مساحت وسیعی از یک دیوار را به خود اختصاص داده اند .

مردمی که دیوار زیبای  خانه شان با نوشتن هر نوع تبلیغاتی زشت و بدقواره، بدقیافه شده اند بتوانند در صورت نارضایتی از این تبلیغات شکایت کنند و در صورت وارد آمدن خسارت، حق شان را بگیرند.

بخشی از تصاویر  دیوارنویسی در شهرستان رابر را مشاهد می کنید برخی از دیوار نوشته ها خود زشت هستند و جلوه های نازیبای به شهرستان بخشیدند  که با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و گردشگران نوروزی در ماه های پایانی سال اهتمام بیشتر مسئولین شهر را می طلبد.

DSC00892DSC08945 DSC01023 DSC01024 DSC00189 DSC00190 DSC00824 DSC00823 DSC00822 DSC00991 DSC09421 DSC09418 DSC09412 DSC01020 DSC01022

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب